جریمه 145 میلیارد تومانی متخلفان در 10 روز

    کد خبر :246255

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل 17 هزار پرونده و جریمه 145 میلیارد تومانی متخلفان خبر داد.

سیدیاسر رایگانی سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تشکیل 17 هزار و 751 فقره پرونده در 10 روز نخست اجرای این طرح، اظهار کرد: متخلفان تاکنون به پرداخت 145 میلیارد و 245 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

وی افزود: تخلفات بخش کالا و خدمات از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور با 14 هزار و 273 پرونده بیشترین تعداد پرونده های 10 روز نخست اجرای طرح را تشکیل می دهد و با در نظر گرفتن این مساله به هموطنان عزیز توصیه می کنیم در هنگام خرید به قیمت درج شده روی کالا توجه کنند و از خرید کردن بدون دریافت فاکتور خرید و یا خرید کالاهای بدون اتیکت قیمت، خودداری کنند.

سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات در مورد مهم ترین پرونده های تشکیل شده، گفت: در استان اصفهان 4 واحد پوشاک فروشی به دلیل تخلفات متعدد و تکرار تخلفات پلمب شده اند و 3150 کیلوگرم برنج غیرقابل مصرف با گزارش کارشناسان بهداشت معدوم شده است.

به گزارش ایسنا،وی افزود: در استان خراسان جنوبی طی بازدید از 65 انبار، 220 تن پیاز از محتکرین کشف و علاوه بر جزای نقدی محتکرین محکوم به عرضه کالای مکشوفه در سطح بازار شدند.

رایگانی تصریح کرد: با 6 واحد عرضه، تولید و فروش شیرینی به دلیل عدم رعایت مصوبه خالص فروشی (کم فروشی) در استان قزوین برخوردهای قانونی صورت گرفته و این متخلفین ضمن الزام به رعایت مصوبه مذکور به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.

وی با اشاره به پلمب 9 واحد رستوران و قنادی در استان البرز گفت: تاکنون 5 تن گوشت غیربهداشتی در این استان کشف و معدوم شده و با توجه به ضرورت استقرار شعبه سیار در جاده چالوس به دلیل افزایش گزارش تخلفات و سهولت دسترسی مردم برای احقاق حقوقشان، این شعبه تا دو روز دیگر افتتاح خواهد شد.

رایگانی تصریح کرد: استان هایی همچون فارس و قم نیز حسب ضرورت شعب سیار خود را در جمکران، تخت جمشید و فرودگاه ها مستقر شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید