تازه ترین خبر از جدیدترین کنسرت “سیروان خسروی”

    کد خبر :246135

کنسرت سیروان خسروی روز یکشنبه 5 فروردین ماه سال 97 ساعت 21:30 در مرکز همایش تله کابین رامسر برگزار می شود.
سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت نوروزی خود با طرفدارانش در شهر رامسر دیدار می‌کند.

سیروان خسروی که به تازگی نگاهی ویژه به تولید کلیپ برای برخی از قطعه‌های پرطرفدار خود داشته است، در کنسرت تابستانی خود مجموعه‌ای از آثار پرمخاطبش از جمله “دوست دارم زندگی رو” ، “سوژه هات تکراریه” ، “تو خیال کردی بری” و “بی‌قرار” را روی صحنه می‌برد.

یکی از تک قطعه‌های خسروی که با استقبال ویژه‌ای از سوی طرفداران این خواننده روبه‌رو شد، “خاطرات تو” نام دارد که مدتی پس از انتشار، سیروان خسروی درصدد تولید کلیپ این قطعه برآمد که کلیپ آن حتی بیش از قطعه صوتی، مورد استقبال مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت.

سیروان خسروی پیش از آنکه خواننده خوبی باشد ، یک تنظیم‌کننده حرفه‌ای موسیقی پاپ قلمداد می‌شود و در روند تنظیم قطعه‌های موسیقی همکاری‌های بسیاری با شمار زیادی از خوانندگان داشته است اما او این روزها به دلیل مشغولیت‌های خوانندگی، کمتر در زمینه تنظیم با خواننده‌ها همکاری می‌کند و حاصل کار او دراین زمینه را می‌توان بیشتر در قطعه‌های خودش و در مواردی، در آثار برادرش زانیار خسروی مشاهده کرد.

“دوست دارم زندگی رو” از جمله قطعه‌های سیروان خسروی است که انتشار آن همزمان با پخش کلیپ این قطعه صورت گرفت و به دلیل محتوای شاد، نگاه مثبت و امیدوارکننده‌ای که به زندگی داشت، به شکلی عجیب توسط طرفداران موسیقی پاپ شنیده شد و طنین این قطعه را می‌توان برخی روزها از در شبکه‌های مختلف رادیویی شنید.

کنسرت سیروان خسروی روز یکشنبه 5 فروردین ماه سال 97 ساعت 21:30 در مرکز همایش تله کابین رامسر برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید