فروش ۵۰ میلیونی «خرگیوش»

به تماشای فیلم‌های متفاوت نوروزی بنشینید

    کد خبر :245575

مدیر دفتر پخش «رسانه فیلمسازان» با اعلام فروش «خرگیوش»، مردم را به تماشای فیلم‌های نوروزی که در ژانرهای متعددی اکران شده‌اند دعوت کرد.

حبیب اسماعیلی با تبریک فرا رسیدن سال نو و آغاز اکران هفت فیلم نوروزی در سینماها در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: آرزو می‌کنم سال خوبی در پیش باشد و امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا شروع سال ۹۷ نویددهنده سال پرباری برای سینما باشد و مردم از تمام فیلم‌های اکران شده دیدن کنند.

او با اشاره به اینکه امسال در ژانرهای مختلفی فیلم به نمایش درآمده است، ادامه داد: حتی سه فیلم کمدی هم که روی پرده رفته‌اند با یکدیگر تفاوت دارند و این فضای خوبی را برای به همراه خواهد داشت. همچنین با توجه به اینکه آئین‌نامه جدید اکران هم ابلاغ شده است، به نظر می‌رسد اگر اهالی سینما طبق آن عمل کنند عدالت برای اکران رعایت شود، به ویژه اینکه برای بخش خصوصی و مستقل نباید شرایطی پیش آید که مجبور باشند در شش ماه دوم سال که زمان فیلم‌سوزی است، آثارشان را اکران کنند.

اسماعیلی درباره اکران فیلم «خرگیوش» هم که از روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه شروع شده است، گفت: متاسفانه در روزهای اول تعداد سینماهای کمی را در اختیار داشتیم و تازه روز گذشته (پنجشنبه ۲۴ اسفندماه) به ۲۰ سینما رسیده‌ایم. با این حال به نظرم شرایط بد نبوده، چون «خرگیوش» به دلیل آنکه جزو فیلم‌های جشنواره فجر امسال نبود شاید کمی برای معرفی‌ بلاتکلیف بوده، اما با توجه به موضوع خوبی که دارد و اینکه دچار ممیزی خاصی هم نشده است انتظار داریم با استقبال خوبی روبرو شود.

تهیه‌کنده این فیلم آمار فروش «خرگیوش» را در دو روز ابتدایی اکران ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

«خرگیوش» اولین ساخته بلند سینمایی مانی باغبانی به تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی است که گفته می‌شود کمدی متفاوتی است. در این فیلم جواد عزتی، بابک حمیدیان، سیامک انصاری، پانته‌آ سیروس، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی‌نیا، مانیا علیجانی و مینا ساداتی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «خرگیوش» آمده است: «هیچ شبی مثه امشب نیس… »

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید