اعتراف موبایل قاپ حرفه‌ای تهران به ۲۰۰ سرقت

  • حوادث
  • جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۳۸
    کد خبر :245552

رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی، از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در مرکز تهران خبر داد و گفت: این متهم جوان در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
به گزارش میزان،رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی، از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در مرکز تهران خبر داد و گفت: این متهم جوان در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ رحمان پورمصطفوی گفت: با وقوع چندین فقره سرقت گوشی های تلفن همراه شهروندان از سوی یک موتورسوار جوان و شکایت مال باختگان، تیمی از ماموران این کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارق وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با تحقیقات گسترده و شبانه روزی ردی از این سارق که به گفته مال باختگان جوان به نظر می رسید، به دست آمد و تیم های عملیاتی در محدوده هایی که سرقت روی داده بود به گشت زنی پرداختند.

رئیس کلانتری 105 گفت: این اقدامات در نهایت شب گذشته نتیجه داد و ماموران گشت انتظامی موفق به شناسایی این سارق به هنگام سرقت از یک شهروند شده و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه، سارق مذکور در خیابان قائم مقام دستگیر شد.

وی افزود: سارق در حالی که تلفن همراه مال باخته را با خود داشت، به همراه مال باخته به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به 200 فقره سرقت در محدوده خیابان های قائم مقام، مطهری، احمد قصیر، خالد اسلامبولی، میرزای شیرازی و ولیعصر(عج)، طی هشت ماه گذشته اعتراف کرد.

پور مصطفوی در تشریح چگونگی بازداشت این سارق گفت: در بازرسی بدنی از وی سه دستگاه تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد و همچنین در تحقیقات تکمیلی این متهم به همدستی با یک مالخر اعتراف کرد که پس از یک سلسله عملیات ضربتی با راهنمایی های وی، این مالخر نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی در پایان گفت: با تلاش ماموران این کلانتری تعدادی از مال باختگان این پرونده شناسایی و برای تنظیم شکایت به کلانتری دعوت شدند و در پایان این سارق و مالخر همدستش در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید