رشته‌هایی که رسماً از جایزه کتاب سال کنار گذاشته شدند

    کد خبر :24551

آثار داستان بزرگسال، تاریخ و نقد ادبی(تالیف)، مستندنگاری و شعر بزرگسال و کودک و نوجوان، به دلیل همپوشانی با جوایز جلال و شعر فجر، در سی و پنجمین دوره کتاب سال بررسی نمی‌شوند.

 دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران‌ طی فراخوانی از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت کرده است ا با ثبت نام در تارنمای اینترنتی این جایزه به نشانی www.ketabsal.ir، کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه سال جاری به این دبیرخانه به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم  ارسال کنند.

بر اساس فراخوان منتشرشده، آثار ارسالی باید برای نخستین بار در سال ۱۳۹۵ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و اُفست نباشد. علاوه بر این، کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد. تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدید آورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت نام را در تارنمای جایزه، تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب ارسال کند. همچنین، ارسال لوح فشردۀ متن اصلی آثار ترجمه شده الزامی است و آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

مطابق این فراخوان، کتاب‌های داستان بزرگسال، تاریخ و نقد ادبی (تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و کودک و نوجوان، به دلیل هم پوشانی با جایزه جلال آل‌احمد و جایزه شعر فجر در کتاب سال بررسی نمی‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید