بیانیه‌ حزب موتلفه درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها

    کد خبر :24514

حزب موتلفه اسلامی در رابطه با انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

با پایان یافتن دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری، خدای متعال را سپاس می گوییم و از رهبر معظم انقلاب اسلامی که هدایتگر این شور انتخاباتی و حضور همۀ دیدگاه ها در صحنۀ انتخابات آزاد ایرانند تشکر می‌کنیم و حضور پرشکوه مردم هوشمند را در تعیین رئیس‌جمهور و انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ارج می نهیم.

حضور همۀ نامزدها در مناظرات، بیانگر این است که در نظام جمهوری اسلامی همه خود را به ملت عرضه می‌کنند و به ملت فرصت می‌دهند که انتخاب خود را برمبنای تمایل خویش انجام دهند.

حزب موتلفه اسلامی نیز در این انتخابات با نظر شورای مرکزی و دبیران استانها نامزد خود را معرفی کرد و توانست نمادی نو و ابتکاری در معرفی نامزد حزبی همراه با رقابتی آزاد، آرام، سالم و منطقی ارائه دهد.

ملت بزرگ ایران، این آغازی پرتلاطم بود و مؤتلفۀ اسلامی در آینده، در قامت حزبی اسلامی در همۀ صحنه ها حضور خواهد داشت و با استقلال کامل نظریات سیاسی و برنامه های نجات بخش خود را به هم‌میهنان گرامی تقدیم خواهد کرد و در جهت طرح و پیگیری خواسته های برحق مردم و رهبری معظم انقلاب، از دولت و مجلس و همۀ مسئولان کشور مطالبات خود را خواهد داشت.

از همۀ یاران و اعضاء حزب مؤتلفۀ اسلامی و همۀ آنها که در این انتخابات حزب و نامزد حزب را یاری کردند نهایت تشکر و تقدیر را داریم و اجر عظیم برای آنها مسئلت می کنیم.

قطعاً و بویژه بر مبنای تجربۀ ارزشمند انتخابات اخیر، حزب پرافتخار مؤتلفۀ اسلامی در ادامۀ راه مستقل خود، در احقاق حقوق مردم و رفع محرومیت‌ها و مشکلات با یاری خدای متعال، دست همۀ دلسوزان و مردم بزرگوارمان را می فشارد»

•سید مصطفی میرسلیم

•محمد نبی حبیبی، دبیر کل

•اسدالله بادامچیان، نائب رئیس شورای مرکزی

•ابوالفضل توکلی بینا، رئیس هیأت نظارت

•محمد علی امانی، دبیر اجرایی

۶ خرداد ۱۳۹۶

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید