واعظی: دولت به رفع دغدغه های بزرگان و مراجع عظام اهتمام دارد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۱۱
    کد خبر :243786

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: دولت به رفع دغدغه های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین حضرت آیت الله جنتی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته و دارد.

محمود واعظی درباره اظهارات امروز رییس مجلس خبرگان رهبری که گفته بود ‘نامه ای به دستم رسیده که در یکی از وزارتخانه های بزرگ افرادی مسئولیت دارند که اعتقادی به انقلاب ندارند’، گفت: دولت یکپارچه و انقلابی است و اعضای ارشد دولت همت خود را در دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلاب به کار گرفته اند، و در این راه مصمم هستند و به آن افتخار می کنند.
وی افزود: انتظار دولت و توقع مردم این است که صحت و سقم اطلاعات و نامه هایی که از مسیرها و با انگیزه های مختلف به دست بزرگان می رسد، قبل از طرح در تریبونهای عمومی از مسوولین دولت استعلام شود.
در پاسخ به سوال ایرنا رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: شخصا نیز آمادگی دارم چنین مواردی را بررسی و پاسخ دهم و منطقی است که اگر قرار است ادعایی در خصوص رئیس محترم جمهوری و دولت از تریبونهای مهم ملی مطرح شود، پاسخ و توضیحات دولت نیز بیان شود تا اطلاعات مخدوش و اثبات نشده موجب بی اعتمادی مسوولان و دستگاهها به یکدیگر و لطمه به سرمایه اجتماعی نظام اسلامی نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید