گتوزو: آرسنال بهتر از ما بود/به لندن برای تفریح نخواهیم رفت و باید از پیراهن میلان دفاع کنیم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴
    کد خبر :240421

سرمربی میلان پس از شکست مقابل آرسال در لیگ اروپا گفت:در نیمه اول اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. ما به عنوان یک تیم هماهنگ بازی نکردیم.

تیم فوتبال میلان در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شب گذشته میزبان آرسنال بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر توپ چی‌ها به پایان رسید.

جنارو گتوزو، سرمربی میلان پس از این شکست گفت: می‌دانم که آرسنال از ما بهتر عمل کرد. ما باید بهتر از این ها عمل کنیم. آنها خوب ظاهر شدند و این می تواند به خاطر عملکرد خوب آنها باشد یا به خاطر این باشد که من امور را به شکل کافی متوجه نشدم.

وی افزود: در نیمه اول اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. ما به عنوان یک تیم هماهنگ بازی نکردیم. بازی در رقابت‌های اروپایی کاملا متفاوت از بازی در کالچو است. نباید اعتماد به نفس خود را از دست دهیم و ناامید باشیم. چه بسا این شکست برای ما مفید باشد. در شرایط کنونی باید خود را برای بازی مقابل جنوا در سری‌آ آماده کنیم.

به گزارش فارس ، ستاره سابق میلان در پایان گفت: ما به لندن برای تفریح و سرگرمی نخواهیم رفت. ما میلان هستیم و باید به پیراهن این تیم بزرگ احترام بگذاریم. در فوتبال هر چیزی ممکن است. لیگ ایتالیا از لحاظ سطح تاکتیکی لیگ بزرگی است و مربیان بزرگی را در خود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید