اتمام حجت شرکت فرودگاه‌ها با پیمانکار ترمینال فرودگاه لارستان

    کد خبر :23726

مدیرکل فرودگاه لارستان با اشاره به این‌که اجرای پروژه‌های توسعه‌ای این فرودگاه از زمانبندی خارج شده است، اظهار کرد:‌ در این بازدید بر اتمام پروژه‎های آن شامل ساخت ترمینال جدید، موتورخانه٬ تلمبه‎خانه و اتاق برق تاکید شد.

 امین‎الله صولتی با بیان این‌که اجرای این پروژه‎ها از زمانبندی پیشین خود خارج شده است، گفت: معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه در جلسه‌ با پیمانکار تاکید کرد  زمانبندی جدید خود را اعلام کند و طبق آن پیش برود.

وی افزود: در کنار آن از سطوح پروازی و طرح بهسازی تاکسی‌وی نیز دیدن شد و موضوع توسعه اپرون در فازهای کوتاه‎مدت و بلندمدت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که ترمینال فعلی این فرودگاه نیز نیاز به بهسازی دارد٬  تصریح کرد: قرار شد بهسازی ترمینال فعلی تا اتمام پروژه ترمینال جدید و بهره‎برداری از آن به عقب بیفتد و بعد از اینکه همه پروازها به ترمینال جدید منتقل شد برای بهسازی ترمینال فعلی اقدام شود تا در نهایت پروازهای داخلی در این ترمینال و پروازهای خارجی در ترمینال جدید انجام شود.

صولتی با اشاره به این‌که اعتبار لازم برای اتمام پروژه‎های یاد شده 5 میلیارد تومان است که باید تا پایان نیمه اول امسال به اتمام برسند، بیان کرد: با بهره‎برداری از ترمینال جدید و افزایش فضای ترمینال ضمن کاهش فاصله پروازها و روان‎تر شدن انجام پروازها، امکان افزایش پروازهای جدید را نیز در حد ناوگان هواپیمایی و ظرفیت منطقه فراهم می‌شود.

3
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. امراله مهماندوست گفت:

    چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا پایگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس قیر و کارزین + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشد؟
    چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا به جای سه فرودگاه کوچک با حداقل مسافر بدون صرفه اقتصادی در شهر های جهرم مرکز شهرستان جهرم و لار مرکز شهرستان لارستان و شهر لامرد مرکز شهرستان لامرد که در گوشه هایی از جنوب استان فارس با فاصله های زیاد با مردم عادی (اکثریت) قرار گرفته اند نبایستی فرودگاهی بزرگ که از لحاظ اقتصادی با صرفه باشد در شهر خنج مرکز شهرستان خنج برای رفاه مردم عادی (اکثریت) که در وسط شهرهای قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند قرار گرفته اند احداث شده باشد؟
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    چرا …

    این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین + جهرم (از راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج را محاسبه کنید از حدود ۴۹ کیلومتر تا ۸۹ کیلومتر بیشتر نمی شود اما شهر لار و شهر جهرم که در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتر قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی ستان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای جهرم و لار شهر خنج بایستی به عنوان محل خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس قرار می گرفت.

  2. امراله مهماندوست گفت:

    چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا پایگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس قیر و کارزین + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشد؟
    چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا به جای سه فرودگاه کوچک با حداقل مسافر بدون صرفه اقتصادی در شهر های جهرم مرکز شهرستان جهرم و لار مرکز شهرستان لارستان و شهر لامرد مرکز شهرستان لامرد که در گوشه هایی از جنوب استان فارس با فاصله های زیاد با مردم عادی (اکثریت) قرار گرفته اند نبایستی فرودگاهی بزرگ که از لحاظ اقتصادی برای همه شهرستان های جنوبی استان فارس با صرفه باشد در شهر خنج مرکز شهرستان خنج برای رفاه مردم عادی (اکثریت) که در وسط شهرهای قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند قرار گرفته اند احداث شده باشد؟
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    چرا …

    این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین + جهرم (از راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج را محاسبه کنید از حدود ۴۹ کیلومتر تا ۸۹ کیلومتر بیشتر نمی شود اما شهر لار و شهر جهرم که در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتر قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی ستان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای جهرم و لار شهر خنج بایستی به عنوان محل خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس قرار می گرفت.

  3. امراله مهماندوست گفت:

    کلاس اول ابتدایی ( قبل از انقلاب ) خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم آیت الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند اما ازاول انقلاب تا کمی قیل ازهم اکنون درشهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهرجدید صدرا بسیجی فعال بوده ام حدود بیش از دو سال داوطلبانه از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلاامی درخط مقدم دفاع مقدس از جنوبی ترین محور مرزی کشور تا غربی ترین محورمرزی کشور در دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام حدود یکسال به عنوان وظیفه ای که صد درصد داوطلبانه بوده از طرف کمیته انقلاب اسلامی (لشکر ۲۸ روح الله) درخط مقدم محورهای مرزی جنوب کشورحضوری فعال دردفاع مقدس داشته ام ازاول دفاع مقدس تا پایان آن چند باری تا مرز اسارت و شهادت پیش رفته ام اما جانبازی (با سه بارمجروحیت) دردفاع مقدس نصیبم شده است با این سابقه طولانی که به شرح فوق در زندگی خود فعالیت هایی برای استحکام حکومت جمهوری اسلامی ایران داشته ام حال می گویم که تمام کارهایی که دولت جمهوری اسلامی ایران می گوید برای ایثارگران درکشورایران انجام داده است تبلیغات دروغین دولتی است برای مثال اینجانب اشتغالم در … را مدیون شخص آقای عزیز منصوری هستم نه ایثارگربودنم خیلی دوست دارم تا محلی پیدا شود تا موارد دیگری را بنویسم و منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید