ابرقهرمانان مارول و هجوم اسپین‌آف‌ها

    کد خبر :23544

اسپین‌آف‌های دو فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی» و «مردان ایکس» در دست تولید است.

 اینیدپندنت که پیشتر از ساختن اسپین‌آف «زهر» بر مجموعه فیلم‌های «اسپایدرمن» با بازی تام هاردی خبر داده بود، از ساخت فیلم ابرقهرمانی دیگر توسط شرکت سونی به عنوان اسپین‌آف «مرد عنکبوتی» خبر داده است.

هالیوود ریپورتر فاش کرده است که فیلم جدید با نام «نقره‌ای و سیاه» به کارگردانی جینا پرینس بایتوود در دست تولید است  و تهیه‌کنندگی آن با مت تولماچ و امی پاسکال، بر شخصیت‌های مونث کامیک بوک «سمور نقره‌ای و گربه سیاه» متمرکز است و فیلمبرداری آن اواخر امسال آغاز می‌شود.

«سمور نقره‌ای» در 1985 خلق شده است و داستان سرباز مزدوری را روایت می‌کند که اغلب جنایتکاران جنگی را شکار می‌کند؛ در حالی که «گربه سیاه» – که پیشتر با بازی فلیسیتی جونز در «مرد عنکبوتی خارق العاده 2» بازی شده است – به دزد گربه‌ای شهرت دارد.

همچنین ایندیپندنت به نقل از جاش بون، کارگردان خبر داده است اسپین‌آف جدید «مردان ایکس» با عنوان «جهش‌های جدید» فیلمی تمام عیار ترسناک خواهد بود. جزییات داستان فیلم تا به امروز نامشخص است؛ اما فیلم به تازگی برای اکران در آوریل 2018 برنامه‌ریزی شده است.

دیگر پروژه «مردان ایکس» مجموعه تلویزیونی «با استعداد» است که به عنوان فصل دوم سریال «لژیون» شبکه فاکس با بازی دن استیونس روی آنتن می‌رود.

«مردان ایکس: ققنوس سیاه» فیلم رسمی بعدی این مجموعه است که شایعات از کارگردانی سیمون کینبرگ خبر می‌دهد.

اسپین‌آف (مشتق : Spin-off) به یک رمان، برنامه رادیویی، برنامه تلویزیونی، بازی ویدئویی، فیلم یا هر اثر روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر خلق شده باشد. اسپین‌آف ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند یا روایتگر داستان متفاوتی باشد و ممکن است شامل شخصیت‌هایی از همان رسانه باشد.اسپین‌آف معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید