آماده‌باش و تدابیر پلیس راهور برای شهرآورد

    کد خبر :234010

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس برای دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تدابیر پلیس راهور برای برگزاری مسابقه فوتبال میان دو تیم پرسپولیس و استقلال اظهارکرد:‌ برگزاری این دیدار همزمان شده‌است با بار خروج آخر هفته از تهران و به همین دلیل پیش‌بینی ما این است که در این زمان با افزایش حجم ترافیک در معابر غربی پایتخت و به ویژه شبکه بزرگراهی اطراف ورزشگاه روبه‌رو شویم.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور از صبح پنجشنبه در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی در آماده باش کامل بوده و تا پایان مسابقه حضورشان ادامه خواهد داشت گفت: درخواست ما از شهروندان این است که اگر قصد خروج از تهران از معابر غربی را دارند، حتما زمان سفر خود را مدیریت کرده تا همزمان با بار رفت یا برگشت از ورزشگاه نباشد.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تاکنون تصمیمی برای انسداد هیچ‌یک از معابر اتخاذ نشده است، گفت:‌ البته ممکن است محدودیت‌های مقطعی با تشخیص فرمانده در برخی معابر اطراف بزرگراه اعمال شود.

وی با اشاره به ظرفیت محدود پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی اظهارکرد: درخواست ما از تماشاگران این است که از وسایل نقلیه عمومی برای حضور در ورزشگاه و تماشای بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال استفاده کنند.

عابدی با بیان اینکه ماموران راهور با هرگونه ایجاد اخلال در رفت و آمد خودروها و انسداد معابر برخورد خواهند کرد، ادامه داد:‌ بر اساس ابلاغ صورت گرفته توقف وسایل نقلیه در رینگ اصلی حاشیه استادیوم آزادی ممنوع بوده و در صورت مواجهه با چنین مواردی ابتدا نسبت به جایجایی خودرو تذکر داده خواهد شد و در صورت نبود راننده نسبت به جابجایی خودرو اقدام می‌شود، بنابراین لازم است تماشاگرانی که با خودرو به ورزشگاه آمده‌اند حتما آن را در پارکینگ‌ها پارک کنند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید