ورشکستگی مراکز درمانی جدی است/هشدار به مدیران بیمه ای

    کد خبر :233858

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، در نامه ای به مدیران دو سازمان بیمه ای، نسبت به تبعات تاخیر در پرداخت مطالبات مراکز درمانی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر منصور جعفری نمین در این نامه خطاب به مدیران عامل سازمان بیمه سلامت و تامین اجتماعی، عنوان داشته است؛ عدم پرداخت مطالبات درمانی مراکز و موسسات طرف قرارداد بیمه ها ضمن اینکه امورات جاریه این مراکز را با چالش جدی مواجه کرده است ، با افت بازده و عملکرد عملا آینده مبهمی را در پیش روی مراکز و مطب ها قرار داده که در نهایت آنچه آسیب خواهد دید اعتماد عمومی و سلامت مردم خواهد بود.

گزارش نمایندگان مجامع نظام پزشکی های کشور که برگزیدگان صنف جامعه پزشکی در رشته های مختلف هستند حاکی از آن است که فعالیت و چرخه اقتصادی خدمت نظام سلامت کشور در بخش های خصوصی و دولتی عن قریب به نقطه بن بست رسیده و ورشکستگی موسسات و بیکاری خیل عظیمی از پرسنل به جهت انباشت مطالبات و عدم امکان پاسخگویی مدیران به تهدیدی جدی و چه بسا امنیتی تبدیل خواهد شد.

با علم به وجود مشکلات اساسی در خور سازمان های بیمه گر ، معطلی بیش از این جایز نبوده و این مجمع درخواست دارد مطابق توافقات و تعهدات قبل و اخیر ، در اسرع وقت با چاره اندیشی و تسریع در پرداخت معوقات مانع از تبدیل این بحران به کل جامعه گردید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید