فدراسیون تنیس اجازه نمی‌دهند برنامه‌هایمان اجرا شود/ از بازیکن سالاری حمایت می‌کنند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۶
    کد خبر :233826

سرمربی تیم ملی تنیس گفت: فدراسیون اجازه نمی‌دهد برنامه‌هایمان در تیم ملی اجرا شود و از بازیکن سالاری حمایت می‌کند.

مصطفی صالح در مورد ادامه همکاری‌اش با تیم ملی تنیس اظهار داشت: من برنامه داشتم که تحولی را در تیم ملی ایجاد کنم و مسابقه انتخابی بگذارم تا بهترین نفرات انتخاب شوند، اما متاسفانه وقتی رئیس فدراسیون اجازه نمی‌دهند و همکاری نمی‌کنند با این شرایط چطور می‌توان کار کرد؟

وی گفت: به جای اینکه از من حمایت کنند، شرایط را به نحوی جلو می‌برند که این کار صورت نگیرد. اگر اجازه بدهند کارم را بکنم، می‌مانم و در غیر اینصورت کنار خواهم کشید. دوست دارم مسئولان فدراسیون بیایند و در این مورد توضیح بدهند که چرا سرمربی تیم ملی دلخور شده است و حاضر نیستند به جوانان شانسی بدهند

سرمربی تیم ملی تنیس عنوان کرد: قرار بود مسابقه انتخابی با حضور 8 بازیکن برگزار شود، اما نداف، بادی و معدنچی نیامدند و گفته‌اند‌ مصدومیم. معدنچی هم می‌گوید هارد کورت تمرین می‌کنم و اینجا چون زمین خاکی است، نمی‌توانم بازی کنم و دوست دارند مستقیما به تیم ملی برسند. روز انتخابی هم می‌بینم به جای 8 نفر نام 6 نفر را اعلام کرده‌اند و به من می گویند کسانی هم که نیامدند در مرحله بعد با این بازیکنان بازی خواهند کرد.

به گزارش فارس ، صالح تاکید: شما خودتان باشید در این فضایی که اختیار تام نمی‌دهند، کار می‌کنید؟ حالا که می‌خواهم به جوانان شانس بدهیم، اجازه نمی‌دهند و از بازیکن سالاری حمایت می‌کنند. می‌خواهم تحول ایجاد کنم، اما می‌گویند در حال حاضر صلاح نیست! ببخشید صلاح را شما باید تعیین کنید؟ پس سرمربی تیم ملی چه کاره است؟ چون این شرایط را دیدم در مسابقه انتخابی حاضر نشدم و تا زمانی که وضعیت اینطور باشد نمی‌توان کاری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید