زمانی: شهردار بابلسر لیاقت مدیریت ندارد و باید برکنار شود/ باشگاه استقلال پیگیر توهین وی به 30 میلیون هوادار است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶
    کد خبر :233630

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:شهردار بابلسر با اظهارات سخیفی که انجام داد نشان داد لیاقت مدیریت در شهرداری را ندارد.

حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیش بینی‌اش از دربی 86،‌اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم قطعا دربی را می‌بریم ولی برای ادب و احترام نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنم چون پرسپولیسی‌ها یکی دیگر از بال‌های فوتبال این کشور هستند و استقلال و پرسپولیس در کنار هم دو قطب محسوب می‌شوند که اگر یک کدام از این دو تیم نباشند فوتبال کشور دچار مشکل خواهد شد. من برای پرسپولیسی‌ها ارزش ویژه‌ای قائلم و فقط می‌توانم بگویم استقلال برنده دربی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پاداشی برای برد پرسپولیس در نظر گرفته‌اند یا خیر، گفت: در صورتی که برنده باشند قطعا پاداش خواهند گرفت و ما از حالا خودمان را باید برای تهیه پاداش بازیکنان و کادر فنی آماده کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهارات شهردار بابلسر در یکی از همایش‌های استان مازندران مبنی بر اینکه پرسپولیس برنده دربی است و گردن پادووانی به خاطر نگاه کردن به صدر جدول شکسته است، گفت: شورای شهر بابلسر در اولین جلسه فوق‌العاده باید این شخص را از کار برکنار کند چون کسی که چنین نظراتی را در محافل عمومی و به صورت رسمی مطرح می‌کند قطعا لیاقت یدک کشیدن مدیریت شهرداری را ندارد. کسی که مریض است و یک خارجی محسوب می‌شود و نیاز به دعای مردم دارد توسط یک مدیر به سخره گرفته می‌شود و اینگونه افراد جایی در اجتماع نخواهند داشت.

به گزارش فارس ، وی در پایان گفت:‌اگر شورای شهر بابلسر با این اقدام مقابله نکند مطمئنا باشگاه استقلال از طریق مقامات با این موضوع برخورد خواهد کرد زیرا در این بین به 30 میلیون استقلالی توهین شده است. ما در اسلام روایت داریم غیبت بزرگترین گناه است و نباید کسی را که نیازمند به دعا است با این حرکات زشت مسخره کنیم و نظام جمهوری اسلامی ایران چنین ادبیات سخیفی را نمی‌پذیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید