شفر: رویای من بازی با پرسپولیس در فینال جام حذفی بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۰۰
    کد خبر :233345

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش آماده ارائه یک بازی محکم در دربی است، گفت: رویای من این بود که با پرسپولیس در فینال جام حذفی بازی کنیم.

وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره رویارویی با پرسپولیس، گفت: ما بازی سختی پیش داریم. دو بازی قبلی خودمان را با برد به پایان رساندیم. آنالیز دقیقی از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان دارم. بدترین اتفاقی که برایمان افتاد کارت دادن داور به سید حسین حسینی بود. آماده یک بازی محکم مقابل پرسپولیس هستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس به دست بیاوریم.

وی تاکید کرد: رویای من این بود که بتوانیم فینال جام حذفی را مقابل پرسپولیس بازی کنیم. اما آنها حذف شدند و این اتفاق نیفتاد. این می توانست بازی ویژه ای در سطح آسیا هم بشود.

سرمربی استقلال در خصوص آنالیز پرسپولیس گفت: من بازی پرسپولیس را مقابل السد دیدم. آنها خیلی خوب بازی کردند و حتی بهتر از فصل قبل بودند. پرسینگ و فشار مدرنی را انجام دادند. آنها اشکالات فصل قبل خود را برطرف کرده بودند. من هم گفته بودم که کیفیت لیگ در ایران خیلی بهتر از قبل شده است. امیدوارم بعد از بازی دربی هم ورزشگاه پر بماند و هوادارانمان خوشحال شوند.

شفر ادامه داد: نمی خواهم خیلی در مورد دربی صحبت کنم. بیشتر از اینکه این بازی برایمان مهم باشد، وضعیت پادوانی مهم است. اتفاق تراژدی که برای او افتاد خیلی برایم سخت بود. سلامت بازیکنان خیلی برایم مهمتر از خود بازی است. بهترین آرزوها را برای پادو دارم. او را خیلی دوست دارم. پادوانی یک پسر دوست داشتنی است.

وی درباره شرایط مدافع برزیلی مصدوم استقلال تصریح کرد: باشگاه تمام همراهی اش را انجام می دهد. نمی دانم او چه زمانی می تواند به تیم اضافه شود اما اگر بخواهد می تواند مربی تیم باشد و دستیارم شود.

سرمربی استقلال در خصوص اظهار نظر برانکو ایوانکوویچ که گفته بود سورپرایز من برای دربی در زمین بازی خواهد بود، گفت: شاید آقای برانکو سورپرایزی برای آقای اینفانتینو (رئیس فیفا) دارد و می خواهند شام را با هم بیرون بروند! شما از من سورپرایز می خواهید؟ آقای برانکو مربی پرسپولیس است و من هم در استقلالم. این تمام آن چیزی است که من می توانم به شما بگویم.

به گزارش مهر، شفر درباره حضور اینفانتینو در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی افزود: بخاطر بازی که با الهلال در کشور سوم داشتیم روزنامه نگاران آلمانی با من صحبت کردند. به آنها گفتم این اتفاق خوبی نیست. ما اگر در ایران بازی داشتیم بالای ۸۰ هزار هوادار در ورزشگاه داشتیم اما در عمان نهایتا ۵ هزار هوادار می آیند.

سرمربی استقلال ادامه داد: وقتی در کشور دیگری بازی می کنیم خودمان را سفرای ایرانی می دانیم. زمانی که رسانه های اروپایی و اماراتی را می بینید متوجه می شوید آنها چیزهای خیلی خوبی می نویسند. باید از پتانسیل فوتبال استفاده کرد.

وی در خصوص کُری‌هایی که پرسپولیس ها برای تیم استقلال می خوانند تنها به گفتن یک جمله بسنده کرد و گفت: من مقداری دیر آمدم!

شفر در ادامه راجع به اینکه اگر از ابتدای فصل به استقلال می آمدید چه شرایطی برای استقلال تصور می کردید؟ اظهار داشت: زمانی که آمدم استقلال در رده پانزدهم بود. در این مدت فقط یک بازیکن گرفتم و حالا در جایگاه مشخصی هستیم. من نمی دانم چرا این سوال را می پرسید. مگر نمی دانید من چه شرایطی دارم؟

سرمربی استقلال درباره دربی هشتاد و ششم پایتخت اظهار داشت: امیدوارم همه از دیدن بازی لذت ببرند و سلامت به خانه هایشان بروند. به آنها می گویم از شما تشکر می کنم.

شفر درباره اینکه در پایان فصل چه جایگاهی را برای استقلال در نظر می گیرد؟ گفت: امیدوارم جام حذفی را بگیریم و روند خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه درباره تغییرات اخیر پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان، گفت: من می خواهم از هوادارانمان تشکر کنم. پیغام های خیلی خوبی از آنها در سراسر دنیا دریافت کنم.

شفر در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که چه نتیجه ای را برای دربی پیش رو پیش بینی می کنید؟ گفت: شما می خواهید چه نتیجه ای رقم بخورد؟ من دوست دارم استقلال پیروز شود!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید