واکنش توکلی به شیوه روحانی در سیاست خارجی

    کد خبر :23334

شیوه آقای روحانی در سیاست خارجی به ویژه راهبرد تبلیغاتی، انتخاباتی وی، متکی بر ترس از جنگ و ترساندن مردم از آن بود. شیوه ای که نتیجه قهری اش جسارت دشمن است. وقتی روحانی محور اصلی تبلیغات خود را در جنگ طلبی رقبا و ادعای برداشتن سایه جنگ از سر کشور و وعده حذف همه تحریم ها قرار می دهد، بدیهی است که در این وضعیت دشمن از حربه تهدید و تحریم بیشتر استفاده می کند.

احمد توکلی نماینده سابق مجلس درباره شیوه روحانی در سیاست خارجی مطلبی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

این مطلب به شرح ذیل است:

«شیوه آقای روحانی در سیاست خارجی به ویژه راهبرد تبلیغاتی، انتخاباتی وی، متکی بر ترس از جنگ و ترساندن مردم از آن بود. شیوه ای که نتیجه قهری اش جسارت دشمن است. وقتی روحانی محور اصلی تبلیغات خود را در جنگ طلبی رقبا و ادعای برداشتن سایه جنگ از سر کشور و وعده حذف همه تحریم ها قرار می دهد، بدیهی است که در این وضعیت دشمن از حربه تهدید و تحریم بیشتر استفاده می کند. قرارداد تسلیحاتی آمریکا در منطقه، تشکیل ناتوی عربی علیه ایران، همچنین تصویب تحریم های جدید کمیته سیاسی خارجی سنای آمریکا با ۱۸ رای موافق و ۳ رای مخالف در روزهای نخست پیروزی روحانی، از همین دست است.

درک این نتیجه دشوار بود؟!

اظهار عجز در بر ظالم روا مدار
اشک کباب مایه طغیان آتش است

آن روزی که رهبر فرزانه انقلاب نسبت به برخورد قدرتمندانه با دشمن تذکر می داد و تاکید می کرد آنان دست از دشمنی بر نخواهند داشت و انرژی هسته ای بهانه بیش نیست و بهانه های دیگر در پیش خواهد بود؛ اگر رعایت می شد، به اینجا نمی رسیدیم. آن روز که هشدار داده شد نامزدی که رئیس جمهور مستقر است باید بر حساسیت مواضع خویش بیشتر توجه کند برای دفع همین خطرات از منافع ملی بود.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید