نوسازی ناوگان رجا برای سفرهای نوروزی

    کد خبر :233124

به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به هم وطنان گرامی در سفرهای نوروزی، تاکنون 35 واگن نو وارد ناوگان شرکت حمل و نقل ریلی رجا شده است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا که در جلسه با رؤسای قطار این شرکت برای آمادگی سفرهای نوروزی سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: علاوه بر پیگیری بر ورود چندین واگن نو دیگر تا آغاز سفرهای نوروزی، در تلاش هستیم تعداد 9 تا 11 واگن بازسازی شده جدید را تا 20 روز آینده به ناوگان مسافری شرکت اضافه کنیم.

محمد رجبی با اشاره به 19 واگن بازسازی شده که تا تابستان گذشته برای بهبود خدمات رسانی انجام شده بود گفت: از نظر توسعه فنی از سایر شرکت ها سرآمد تر هستیم و در این زمینه رقیبی نداریم، به همین منظور با تدابیر اندیشیده شده انشاءا… ایام خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

وی با اشاره به حمایت‌های سهامداران رجا جهت توسعه ناوگان به عنوان خواسته سازمان تأمین اجتماعی در صنعت ریلی خاطرنشان کرد: در حال افزایش سرمایه بوده و تشریفات لازم برای ثبت سرمایه به مبلغ 1000میلیارد تومان هستیم، البته برای توسعه ناوگان باید راه آهن خط و مسیر را در اختیار ما قرار دهد.

مدیرعامل شرکت رجا با ابراز امیدواری جهت خروج از شمول ماده 141 در تابستان سال آتی تأکید کرد: برای این که رجا روی پای خود بایستد باید هزینه ها را تا حد امکان کاهش داد و فاصله متناسبی با سود ایجاد کرد.

رجبی با بیان این که تلاش شده مدیران قوی تر برای افزایش سطح استانداردها در شرکت به کار گرفته شوند، خاطرنشان کرد: در حال توسعه سیستم فروش و بازنگری و تقویت آن هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین،در ادامه این جلسه، معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا با اشاره به جایگاه رؤسای قطار خطاب به آنان گفت: به عنوان نماینده در قطار باید با تمام وجود تلاش کنید که مسافران راضی باشند تا مجددا قطارهای رجا را به عنوان وسیله نقلیه سفر انتخاب کنند.

محمدرضا شناسنده با اشاره به طی مراحل جذب رؤسای قطار جدید با شرایط و ضوابط خاص اظهار داشت: رییس قطار خوب باید روانشناس خوبی باشد و با درک شأن خود و با صبر و حوصله، بتواند با تمامی مسافران تعامل کند.

معاون اجرایی شرکت رجا تأکید کرد: با توجه به تصمیم و تعهدی که به شغلمان داریم باید عمل کنیم، و به فکر رشد و توسعه باشیم.

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی رجا با اشاره به تدابیر خوب اندیشیده شده برای تغییر روحیه مسافران در سفرهای نوروزی سال جاری افزود: در تلاشیم تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی از کارکنان داخل قطار انتخاب شده، طی مراسمی تجلیل کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید