برای اینکه جودو وارد حاشیه نشود از حق خودم گذشت کردم/ آرزوی موفقیت برای جودو دارم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰
    کد خبر :232924

دارنده ۴ نشان طلا و برنز مسابقات جهانی جودو گفت: دوست نداشتم برای جودو حاشیه درست شود و از حق خودم گذشتم و امیدوارم این اتفاقات دیگر برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد.

ماه گذشته خبری در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود، مبنی بر اینکه حکم جلب آرش میراسماعیلی به دلیل عدم تسویه حساب وام بانکی صادر شده است، اما پس از منتشر شدن این خبر کذب، آرش میراسماعیلی دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهان و یکی از چهره‌های سرشناس جودوی ایران از رسانه‌ مربوطه شکایت کرد.

پس از شکایت و پیگیری میراسماعیلی از مراجع قضایی سرانجام پس از پادرمیانی اهالی و بزرگان ورزش او شکایت خود را از فدراسیون جودو و سایت خبری منتشر کننده پس گرفت.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با فارس در مورد پس گرفتن شکایت خود رسانه مربوطه و فدراسیون جودو، اظهارداشت: با توجه به مسائلی که رخ داده بود حق قانونی خودم می‌دانستم تا اعاده حیثیت کنم و از این بابت از فدراسیون جودو و یک رسانه شکایت کردم. بنده در طول سال‌های که به عنوان یک قهرمان در فدراسیون حضور داشتم شاید مسائلی رخ می‌داد که می‌توانستم از آنها شکایت کنم، اما من همیشه سعی کردم هیچگونه شکایتی از کسی نداشته باشم. زمانی که در فدراسیون بودم بی‌اخلاقی‌های زیادی دیدم اما در مورد این مسائل سعی کردم همیشه از حق خودم بگذرم. منتشر شدن خبری طی ماه گذشته یک بی‌اخلاقی و شیطنت بود که از سوی برخی‌ها صورت گرفت و با آبروی من که سال‌ها برای کشورم افتخارآفرینی کرده بودم بازی شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: به هر حال به خاطر شیطنت‌هایی که صورت گرفته بود ناچار شدم از مراجع قضایی این موضوع را پیگیری کنم، اما پس از گذشت ۴۰ روز از این ماجرا دوستان بزرگی که در ورزش هستند پادرمیانی کردند تا این موضوع حل و فصل شود. با توجه به اینکه بنده عضو این خانواده هستم دوست نداشتم از جانب من حاشیه‌ای برای فدراسیون به وجود بیاید به همین دلیل از این مورد گذشت کردم و دیگر ادامه شکایت را صلاح ندانستم. من از حق خودم گذشت کردم و امیدوارم این اتفاقات دیگر برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد. برای جودوی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید