جنگ تازه اپل با اندروید و گوگل

    کد خبر :23244

شایعات مربوط به اپل آیفون ۸ سر به فلک کشیده شده است. این کمپانی به تازگی استراتژی جدیدی را برای جذب بیشتر مشتریان خود به کار گرفته است.

 اپل به تازگی وب سایت رسمی خود را به روز‌رسانی کرده و قسمتی از سایت را به کاربران اندرویدی اختصاص داده که تصمیم گرفته‌اند که به سیستم عامل iOS روی بیاورند.

به گزارش  بازتاب به نقل از جام جم آنلاین، در قسمت جدید سایت که Switch نام دارد و از طریق این لینک قابل دسترس است، اپل تمام تلاش خود را به کار بسته تا کاربران اندرویدی را به سمت خودش بکشاند، شعار تبلیغاتی که در این صفحه از آن استفاده شده است عبارتند از: «زندگی با آیفون ساده تر می شود، درست همان لحظه که روشنش کنید».

وبسایت جدید که Switch را در بر دارد، بخش پرسش و پاسخ را بهبود داده و به عنوان یک راهنما برای کاربران اندروید طراحی شده است کاربران اندرویدی که قصد دارند به پلتفرم iOS مهاجرت کنند. این صفحه همچنین به معرفی ویژگی‌های آیفون پرداخته و نشان داده چگونه می‌توان به راحتی تمام از یک دستگاه اندروید به آیفون کوچ کرد. نسخه‌ی قبلی وبسایت اپل حاوی مطالبی بود که فقط به انتقال محتوا و دیتا اعم از شماره تلفن‌ها،تصاویر و ویدیو‌ها از یک دستگاه اندروید به آیفون اشاره می‌کرد. در مقابل وبسایت جدید و آپدیت شده علاوه بر انتشار اطلاعات قبلی، ترفند‌هایی را برای جذب کاربران اندرویدی به سمت آیفون به کار گرفته است.

این ترفند‌ها و اطلاعات شامل معرفی ویژگی‌های برجسته‌ی آیفون و ارائه‌ی دلایلی است که چگونگی برتری آیفون از دستگاه‌های اندرویدی را بیان می‌کند. همچنین بخش جدید وبسایت اپل (Switch) حاوی یک راهنمای جامع و کامل انتقال مطمئن از اندروید به آیفون است. این بخش جدید از وبسایت اپل، مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های آیفون مانند: لنز دوربین آیفون، Apple Pay، پردازنده‌ی آیفون، سیاست حفظ حریم خصوصی اپل و پشتیبانی اپل را بازگو می‌کند. همچنین به خوانندگان سایت و کاربران اندروید این تعهد را می‌دهد که بخش پشتیبانی اپل (Apple Support‌) در زمینه‌ی انتقال شما از اندروید به آی او اس بسیار فعال است.

بخش جدید وبسایت اپل تنها به معرفی ویژگی‌ها و ارائه‌ی اطلاعات اکتفا نکرده و یک بخش اضافی در جهت مقایسه‌ی مدل‌های آیقون طراحی کرده که در نهایت به خرید آیفون از طریق Apple هدایت می‌شوید. بخش Switch، از ویژگی‌های جذاب طراحی انیمیشن‌های گرافیکی زیبا و افکت‌های جالب بهره برده که راحتی خواندن مطالب این بخش را برای کاربر فراهم می‌کند. لینک خرید مستقیم iPhone7,iPhone7Plus,iPhone 6S,iPhone6SPlus و iPhone SE وجود دارد. همچنین توضیحاتی هم ارائه شده که شرایط تحویل موبایل اندرویدی و دریافت حداکثر ۲۶۰ دلار اعتبار برای خرید آیفون را به اطلاع شما می رساند.

هیچ شکی نیست که تنها هدف اپل از این کار افزایش مصرف‌کنندگان آیفون است و مطمئنا کمپانی اپل برای راه‌اندازی چنین بخشی در وبسایت خودش زمان و هزینه‌ی زیادی را صرف کرده تا کاربران اندروید را تحت تاثیر قرار داده و تفکر آن‌ها را در مهاجرت به پلتفرم iOS و آیفون تقویت کند. به مناسبت گرامیداشت روز افزایش مصرف‌کنندگان آیفون، رئیس کمپانی اپل آقای تیم کوک گفت: ” در سه ماهه‌ی جدید ما رشد بی سابقه‌ای را در زمینه مهاجرت کاربران اندروید از یک دستگاه اندروید به آیفون داشته‌ایم که در نوع خود بی‌نظیر است”

در مقابل کمپانی گوگل سال گذشته وبسایت خود را با همین مضمون آپدیت کرد و یک راهنمای برجسته و کامل برای کمک به انتقال کاربران از آیفون به یک گوشی هوشمند اندرویدی فراهم نمود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید