شعبانیان: بازیکنان‌مان احساسی نشوند مقابل ذوب‌آهن پیروز می‌شویم/امسال هم قهرمان هستیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰
    کد خبر :232292

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: اگر بازیکنان ما احساسی نشوند و تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار نگیرند، می‌توانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم.

میترا شعبانیان درباره اردوی تیم ملی نوجوانان و شرایط بازیکنان، گفت: ما برنامه بازی‌های تدارکاتی را به فدراسیون داده‌ایم و از آنها خواسته‌ایم اواسط فروردین ماه هر کشوری که شد برای بازیکنان شرایطی را فراهم کنند تا در فضای مسابقه قرار بگیرند.

وی افزود: بازیکنان ما خام و بی‌تجربه هستند. آنها حتی در لیگ هم بازی نکرده‌اند. از نظر تاکتیک و تکنیک پیشرفت زیادی کرده‌اند اما تجربه مسابقه ندارند. فعلا منتظر هستیم تا نایب‌رئیس فدراسیون رایزنی کند. گروهبندی مسابقات نیز مشخص نشده و فقط تعداد کشورهای شرکت‌کننده معلوم شده‌اند.

سرمربی والیبال بانوان پیکان درباره بازی این هفته لیگ مقابل ذوب‌آهن، عنوان کرد: بازی در اصفهان راحت نیست. بازیکنان ما خوب تمرین کرده‌اند و شناخت لازم را هم از ذوب‌آهن داریم. تاکتیک‌ها و نقاط ضعف را می‌شناسیم. اگر بازیکنان ما احساسی نشوند و تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار نگیرند می‌توانند در این بازی برنده شوند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه بازی با ذوب‌آهن تاحدودی تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند، گفت: این بازی یک فینال است. ذوب‌آهن هم شاید در این چند سال قهرمان نشده اما همیشه یک پای فینال بوده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم امسال هم قهرمان شویم.

به گزارش فارس ، شعبانیان همچنین درباره بازی هفته گذشته مقابل بهنمیر مازندران، عنوان کرد: بازی خوبی بود. بهنمیر نسبت به دور رفت بازی بهتری را ارائه کرد. اگرچه ما یک گیم را واگذار کردیم اما در نهایت توانستیم در این دیدار به برتری برسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید