مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد

پرداخت حقوق حق‌التدریسی‌های غیررسمی تهران/ رسمی‌ها منتظر تخصیص بودجه باشند

    کد خبر :232249

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام اینکه نیروهای حق التدریس غیررسمی تهران به طور کامل حقوق خود را دریافت کرده‌اند عنوان کرد: برای پرداخت حق التدریس‌های رسمی نیز منتظر تخصیص بودجه‌ایم. میزان مطالبه آنها دو ماه از سال قبل و شش ماه از سال جاری است.

به گزارش ایسنا، عباسعلی باقری در حاشیه همایش باغبانان بوستان تربیت درباره اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: ظرفیت اسکان نوروزی تهران نسبت به سال های گذشته یک و نیم برابر شده است. هرچند سال گذشته 20 درصد مراکز اسکان نوروزی تهران خالی ماند.

وی افزود: تا سه سال گذشته تنها هفت منطقه درگیر اسکان نوروزی بودند اما اکنون مناطق 19 گانه تهران فعال هستند.

باقری درباره مخاطبان اسکان نوروزی گفت: نظر آموزش و پرورش ارائه خدمات به فرهنگیان است، اما گاهی به دلیل کمبود مراکز اقامتی در سطح کشور ناچار هستیم مراکز خودمان را در اختیار غیرفرهنگیان نیز قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه برخی نقاط کشور چون بندر گناوه در صورت عدم حمایت آموزش و پرورش قادر به پذیرایی از مهمانان و مسافران شهر خود نیستند زیرا اصلا مراکز رفاهی برای مسافران ندارند گفت: امسال تعداد مراکز رفاهی تهران را در سه منطقه افزایش دادیم و بر تعداد مدارس هم افزوده شده است.

باقری ضمن اعلام اینکه نیروهای حق التدریس غیررسمی تهران به طور کامل حقوق خود را دریافت کرده اند عنوان کرد: برای پرداخت حق التدریس رسمی نیز منتظر تخصیص بودجه‌ایم. میزان مطالبه آنها دو ماه از سال قبل و شش ماه از سال جاری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید