اعزام 2 تیم امدادی به محل حادثه پرواز “تهران یاسوج”

    کد خبر :232058

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام دوتیم 4 نفره هلال احمر و ارتش به محل حادثه پرواز “تهران یاسوج” در نهمین روز جستجو خبرداد.

عزیز فیلی در گفت و گو با  ایسنا افزود: دو تیم 4 نفره با دو فروند هلی کوپتر به ارتفاعات دنا اعزام شدند تا جایی که امکان داشته باشد این تیم ها پیاده می‌شوند و بقیه راه را بصورت پیاده طی می‌کنند تا به محل حادثه برسند.

وی اظهار کرد: این دو تیم برای بررسی وضعیت منطقه جهت جستجو و انتقال اجساد جانباختگان پرواز تهران- یاسوج اعزام شدند و در صورتی که بتوانند از اجساد با خودشان به پایین انتقال خواهند داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز صبح برای چند ساعت هوا در ارتفاعات دنا مساعد بود که به همین خاطر بالگردها برای ایجاد کمپ به چهار نقطه، نیرو هلی برن کرده‌اند و قرار است در ارتفاع ۳۱۰۰ ، ۳۵۰۰ ، ۳۹۰۰ و ۴۵۰۰ متری چهار کمپ ایجاد شود.

فیلی تصریح کرد: این تیم ها درصورتی که هوا مساعد باشد تا ساعت 12 با هلی کوپتر به پایین انتقال داده می شوند و در صورتی که هوا مساعد نباشد بصورت پیاده بر می‌گردند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مردمی بدون هماهنگی با نیروهای امدادی به محل حادثه نروند، ادامه داد: شب گذشته 7 نفر نیروی مردمی و محلی بدون هماهنگی با نیروهای امدادی به منطقه محل حادثه سقوط پرواز تهران- یاسوج عزیمت کردند که هم اکنون نگران وضعیت این افراد هستم و تیم های امدادی در حال جستجوی آنها نیز هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باز هم از مردم و نیروهای محلی درخواست می کنم که بدون هماهنگی با مسئولان و نیروهای امدادی به محل سقوط پرواز تهران- یاسوج صعود نکنند چراکه هم خود را به خطر می اندازند و هم زحمت تیم های امدادی را بیشتر می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید