رهبر حزب مخالف رژیم صهیونیستی: نتانیاهو باید استعفاء دهد

    کد خبر :231949

‘آوی گابی’، رهبر اپوزیسیون موسوم به حزب اتحادیه صهیونیست گفت، اگر ‘بنیامین نتانیاهو’ به عنوان مظنون پرونده فساد خرید چند میلیارد شیکلی کشتی و زیردریایی از یک شرکت تولید کننده آلمانی بازجویی شود، باید استعفاء دهد.

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، گابی روز شنبه گفت: اگر نتانیاهو در رابطه با ماجرای خرید زیردریایی ها بازجویی شود، باید استعفاء دهد.
در حالی که از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان مظنون پرونده موسوم به ‘3000’ یاد می شود، تلویزیون هداشات روز جمعه اعلام کرد که دادستان کل به بازجویان اجازه داده است هفته آینده از نخست وزیر به خاطر مشارکت در پرونده فساد مالی شرکت مخابراتی ‘بزک’ بازجویی کنند.
شماری از نزدیکان نتانیاهو، از جمله دو وکیل، در ارتباط با پرونده رشوه گرفتن شرکت مخابراتی ‘بزک’، موسوم به پرونده 4000 بازداشت شدند و تحت بازجویی هستند.
نتانیاهو متهم به دادن رشوه به رئیس بزک برای ارایه وجهه ای مثبت از او و خانواده اش در سایت خبری والا است.
‘ایهود باراک’، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که نفس نتانیاهو به عنوان زمامدار دولت به شماره افتاده است و در انتخابات آتی کسی به او رای نمی دهد.
به گزارش ایرنا ، در همین حال، پلیس اسرائیل هفته پیش توصیه کرده بود که نتانیاهو به خاطر کلاهبرداری، سوء استفاده از اعتماد عمومی و رشوه دادن در دو مورد محکوم شناخته شود.
در پرونده موسوم به 1000، نتانیاهو و همسرش به دریافت هدایای غیرقانونی از نیکوکاران میلیاردر متهم هستند.
نتانیاهو در پرئنده 2000 نیز مظنون به معامله غیرقانونی با ناشر روزنامه ‘یدیعوت آحارونوت’ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید