شکست نیمی از ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷

    کد خبر :231812

افزایش قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ منجر به سرمایه‌گذاری تعداد زیادی از افراد و شرکت‌ها برای خرید ارزهای مختلف دیجیتال شد، اما حالا مشخص شده که بازار ارزهای دیجتال چالش‌های جدی نیز دارد.

تقریبا نیمی از ارزهای متنوع دیجیتال عرضه شده در سال ۲۰۱۷ شکست خوردند و افرادی که بر روی آنها سرمایه‌گذاری کردند موفقیتی کسب نکردند.

تحقیقاتی که در این زمینه توسط موسسه توکن دیتا و با بررسی ده‌ها نوع ارز دیجیتال صورت گرفته نشان می‌دهد که ۴۶ دصد از ۹۰۲ ارز دیجیتالی که فعلا در جهان موجود هستند بازی را به رقبا باخته و از میدان به در شده‌اند.

از میان این ارزهای دیجیتال ۱۴۲ ارز حتی بودجه کافی برای تداوم گردش و فعالیت خود را به دست نیاورده‌اند و ۲۷۶ ارز هم به تدریج حذف شده یا گرفتار مشکلات جانبی و برخی کلاه برداری‌ها شده و اعتماد به آنها از دست رفته است.

اولین عرضه ۱۱۳ ارز دیجیتال در بازار هم با استقبال سردی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مواجه شده و لذا آنها هم شکست خورده‌اند و تنها تعداد محدودی از این ارزها چنان پراقبال بوده‌اند که میزان خرید آنها ارزشی بیش از ۱۰ میلیون دلار داشته است.

به گزارش بازتاب،به نظر می‌رسد علیرغم همه این مشکلات اقبال به بازار ارز دیجیتال تا سال ۲۰۱۸ ادامه یابد، اما انتظار می‌رود وضعیت این بازار امسال منطقی‌تر شود. همچنین برخی دولت‌ها و حتی شرکت‌های جهان مانند کداک به استفاده از ارزهای دیجیتال علاقه نشان خواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید