گل‌محمدی: ناطق نوری باید حقوق کارمندانش را از منابع شخصی پرداخت کند/ پرداخت حقوق از بیت المال انصاف نیست!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰
    کد خبر :231501

مربی و سرپرست سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس، گفت: ناطق‌نوری می‌تواند بیرون از فدراسیون برای خود دفتری در نظر بگیرد و حقوق کارمندان خود را از منابع شخصی پرداخت کند نه اینکه از حساب فدراسیون این حقوق‌ها پرداخت شود.

عیسی گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که نتایج تیم ملی بوکس در تورنمنت بلغارستان را تا به این لحظه چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: نتایج تا به این لحظه واقعا عالی بود، ما پس از مدت‌ها دو فینالیست در مسابقات مهمی همچون تورنمنت بلغارستان را داریم به هر حال حسین ثوری رئیس جدید فدراسیون بوکس انتخاب بسیار خوبی را داشت اینکه اکبر احدی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده به نظرم تصمیم بسیار خوبی بوده، او در بازی‌های آسیایی دوحه و اینچئون توانایی‌های خود را نشان داده است و من مطمئن هستم بوکس با احدی، مظاهری و قاسمی پور و دیگر مربیان می‌تواند نتایج درخشانی را کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما اینکه ناطق نوری همچنان در فدراسیون بوکس حضور دارد کار صحیحی است یا خیر،گفت: به نظرم ناطق نوری با توجه به اینکه خودش از ریاست فدراسیون استعفا داده بود و فرصت را به جوانان داده حالا باید در بحث ریاست فدراسیون هم هیچ دخالتی نداشته باشد، به هر حال کسی او را برای استعفا وادار نکرده بود و با خواسته خودش استعفا کرده بود، ناطق از اطرافیان خود ضربه خورد آنها حتی به فدراسیون جهانی نامه‌ای ارسال کرده بودند که دولتمردان ایران رئیس فدراسیون بوکس را برکنار کرده‌اند و این اقدام عجیب اطرافیان ناطق نوری نزدیک بود باعث تعلیق بوکس ایران شود.

مربی و سرپرست سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس در ادامه صحبت‌های خود گفت: حالا که او استعفا داده و دیگر مسئولیتی در فدراسیون بوکس ندارد شاهدیم که تیم مدیریت جدیدی سکان هدایت فدراسیون بوکس را برعهده گرفته، اما مشکلات مالی در این فدراسیون به خوبی احساس می‌شود. به اعتقاد من وقتی ناطق نوری از ریاست فدراسیون استعفا داده دیگر باید از این مجموعه برود چرا که نیازی نیست او در این فدراسیون برای خود دفتری داشته باشد، اینکه کنترل دوربین مدار بسته فدراسیون دست ناطق‌نوری است این کار اصلا صحیح نیست، او استعفا داده و حالا نیز باید فدراسیون را رها کند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که شنیده شده رئیس جدید فدراسیون هنوز دفتر مدیریت را تحویل نگرفته است به نظر شما چه راهکاری برای حل این مشکل وجود دارد، گفت: حسین ثوری با رای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است و اختیار تام در فدراسیون بوکس را دارد، متاسفانه ناطق نوری دفتر ریاست فدراسیون بوکس را به رئیس جدید تحویل نمی‌دهد و در طول این مدت هنوز حسین ثوری دفتر ریاست فدراسیون را در اختیار ندارد. ناطق نوری همچنان برای خود تعدادی کارمند دارد که حقوق آنها از بودجه فدراسیون پرداخت می‌شود. به اعتقاد من کارمندان ناطق نوری باید یک مقدار انصاف داشته باشند یا برای فدراسیون کار کنند یا اینکه آنها نیز از این فدارسیون بروند. ما قهرمانان زیادی را داریم که جزو خانواده فدراسیون بوکس هستند اما هیچ شغلی را ندارند متاسفانه شاهدیم افرادی که هیچ مسئولیتی در فدراسیون ندارند از بودجه بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس ، وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: باید یک مقدار انصاف داشته باشیم،‌همه می‌دانند که بودجه فدراسیون بوکس خیلی پایین است اما با تمام این گرفتاری‌ها حسین ثوری مدیریت کرد و تیم ملی را با ترکیب کامل به تورنمنت بلغارستان اعزام کرد. حالا اینکه ناطق نوری تعدادی کارمند برای خود در فدراسیون بوکس دارد و حقوق آنها از بودجه فدراسیون پرداخت می‌شود واقعا بی‌انصافی است. ناطق‌نوری می‌تواند بیرون از فدراسیون برای خود دفتری در نظر بگیرد و حقوق کارمندان خود را از منابع شخصی پرداخت کند نه اینکه از حساب فدراسیون این حقوق‌ها پرداخت شود، قطعا ناطق نوری از این اتفاقات راضی نیست و ما امیدواریم هرچه زودتر تکلیف این وضعیت مشخص شود و آنهایی که دیگر هیچ مسئولیتی در فدراسیون بوکس ندارند فدراسیون را رها کنند تا مدیریت جدید بتواند در راستای اهداف فدراسیون گام بردارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید