بیرامی: مردم جای ما نیستند ببینند اسکی ایران چقدر با دنیا فاصله دارد/ برای کسب نتیجه 12 ماه تمرین لازم است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۰
    کد خبر :231490

پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ گفت: اگر می‌خواهیم در بازی‌های المپیک نتیجه بگیریم باید به صورت تخصصی 12 ماه روی برف تمرین کنیم.

سمانه بیرامی پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ درباره نخستین حضورش، اظهار داشت:‌ ما در حد بضاعت ورزش تمام تلاش‌مان را کردیم اما کشورهای دیگر 12 ماه سال برف دارند و تمرین می‌کنند در حالی که امسال در ایران دیر برف آمد. البته ما یک ماه به ترکیه و ارمنستان رفتیم و در مسابقات شرکت کردیم. اگر حداقل می‌توانستیم 5-6 ماه روی برف کار کنیم قطعا می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه کشور ما برف ندارد، فدراسیون شما را به اردوی تدارکاتی خارج از کشور نمی‌فرستد، گفت: فدراسیون در حد بضاعت این کار را می‌کند همانطور که گفتم به ترکیه و ارمنستان رفتیم اما یک ماه تمرین به ما کمکی نمی‌کند. اگر بتوانیم تمرینات را در اروپا به مدت 7-8 ماه پیگیری کنیم، نتیجه می‌گیریم.

بیرامی در پاسخ به این سؤال که شما زمانی که پرچمدار شدید در مراسم رژه اشک‌های شما جاری بود، عنوان کرد: این اشک شوق بود. آن زمان بهترین لحظه زندگی من رقم خورد و فکر می‌کنم لطف خدا شامل حالم بود. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

اسکی‌باز کشورمان که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه شما در کره بودید چه خبرهایی به گوش‌تان می‌رسید که جالب بود، یادآور شد: ما هم خبرهای منفی و هم مثبت شنیدیم. واقعیت این است که مردم جای ما نیستند بدانند اسکی ما چقدر با دنیا فاصله دارد. مهم این است ورزشکار در طول سال تمرین کند. به عنوان مثال در ورزش سالنی و فوتبال ورزشکاران 12 ماه سال را به صورت تخصصی در همان زمین تمرین می‌کنند. ما هم اگر بخواهیم رقابت کنیم باید 12 ماه تمرین تخصصی داشته باشیم.

به گزارش فارس، وی در پایان درباره بحث‌های حاشیه‌ای ایجاد شده در خصوص هدایای تلفن همراه به ورزشکاران المپیکی گفت: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم اگر قرار به توضیح باشد بهتر است مسئولان در این باره صحبت کنند. ماجرا این بود که وقتی گفتند ورزشکاران به مکانی بروند که هدایای‌شان را تحویل بگیرند از اهدای تلفن همراه به ما خودداری کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید