اولین نقشه تعاملی کیفیت و میزان پوشش اینترنت تهیه شد

    کد خبر :231420

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در اقدامی نقشه تفصیلی کیفیت و میزان دسترسی به اینترنت را در سرتاسر خاک ایالات متحده منتشر کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از دیجیتال ترندز، کاربران با کلیک بر روی نقاط مختلف این نقشه پی خواهند برد که منطقه مورد نظر آنها تحت پوشش چند اپراتور قرار دارد، متوسط سرعت ارائه خدمات اینترنت توسط هر یک از آنها چقدر است و هر کدام از آنها از چه فناوری برای این کار استفاده می کنند.

به عنوان مثال با زوم کردن بر روی شهرها و روستاهای مختلف در این نقشه می توان فهرست اپراتورهای خدمات دهنده، فناوری مورد استفاده آنها ( ای دی اس ال، ماهواره، کابل، فیبر نوری و غیره)، سرعت بارگذاری و آپلود را مشاهده کرد.

بررسی این اطلاعات با وارد کردن آدرس یا از طریق بررسی موقعیت مکانی، ناحیه خاص، خدمات دهندگان، سرعت اتصال و غیره ممکن است. همچنین مقایسه کیفیت سرعت و تعداد خدمات دهندگان نقاط مختلف با یکدیگر نیز از طریق نقشه یادشده ممکن است.

این خدمات که از آدرس broadbandmap.fcc.gov در دسترس است، حاوی اطلاعات ۴۴۱ سرویس دهنده بزرگ و کوچک اینترنت است و از طریق آن بررسی کیفیت فعالیت این شرکت ها و ردگیری تخلفات احتمالی آنها هم تسهیل می شود. ضعف مهم این خدمات عدم درج قیمت پیشنهادی هر یک از اپراتورهای اینترنت برای خدمات خود است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید