خراسان رضوی قهرمان شد/ جودوکاران برتر اوزان مختلف مشخص شدند

  • ورزشی
  • شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ۸:۴۱
    کد خبر :231020

در پایان مسابقات جودو کارگران قهرمانی کشور پس از تیم خراسان رضوی، تیم های اصفهان و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی انجمن جودو کارگران کشور، چهارمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی کارگران کشور یادواره سردار شهید یوسف رضا ابوالفتحی در بخش مردان صبح امروز ۴ اسفند ماه در سالن شهید بابانظر مجموعه ورزشی کارگران مشهد برگزار شد.

بیش از ۱۱۰ جودوکار از ۱۷ استان کشور در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند که در پایان در بخش تیمی استان خراسان رضوی با ۳ مدال طلا و ۳ نقره و یک برنز بالاتر از تیم های اصفهان و مازندران به مقام قهرمانی رسید.

در وزن ۶۰- کیلوگرم رضا حاتمی از اصفهان به مقام قهرمانی رسید، عباس رستمی از البرز دوم شد، علی قلیپور از خراسان رضوی و میلاد عبدلی از اردبیل نیز مشترکا سوم شدند.

جعفر مولایی پور از اصفهان با غلبه بر جعفر فیروز آبادی جودوکار خراسان رضوی به مقام اول وزن ۶۶- کیلوگرم دست یافت، قاسم رحیمی از گیلان و محمد نبی پور از البرز نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم حیدر زحمتکش از خراسان رضوی به مدال طلا رسید، محمدرضا بخشش دوم شد، سیدامین حسین از کرمانشاه به همراه سعید فرمانی از قزوین مقام سوم مشترک این وزن را کسب کردند.

امید تیزتک جودوکار وزن ۸۱- کیلوگرم خراسان رضوی پس از پیروزی مقابل یاسر شهبازی از ایلام به مقام قهرمانی رسید، امید توکلی از اصفهان و مسعود خان احمدلو از زنجان نیز مقام سوم مشترک این وزن را کسب کردند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم سعید مرادی از قزوین مدال طلا گرفت، حسن نیکنام از خراسان رضوی دوم شد، ایمان نیک اقبال از اصفهان و فیروز اسدی از استان البرز هم مشترکا مقام سوم این وزن را بدست آوردند.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم این دروه از رقابتها مجتبی نیک از خراسان رضوی و جعفر انصاری از مازندران به ترتیب مدالهای طلا و نقره این رقابتها را کسب کردند همچنین محسن رضایی از البرز و علی تقی لو از زنجان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم نیز مسعود حسن زاده از مازندران و خسرو رحیمی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند، محسن موسیوند از البرز و محسن هادئی از همدان مشترکا در این وزن سوم شدند.

شایان ذکر است این رقابتها به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی جودو کارگری کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نیز محسوب می شد.

همچنین همزمان با این رقابتها یک دوره مسابقات کشتی با چوخه نیز در سالن شهیدبابانظر کارگران مشهد برگزار شد که علاوه بر چوخه کاران خراسان رضوی، نفراتی از دیگر استانها نیز در إن شرکت کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید