بهره برداری از تجهیزات پیشرفته در پلی کلینیک تامین اجتماعی بروجن

    کد خبر :229698

با حضور امام جمعه، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات این شهرستان، از تجهیزات با تکنولوژی پیشرفته (high tech)، در پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بروجن بهره برداری شد.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی ، دکتر محمود جاوید مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این مراسم، اظهار داشت: به منظور توسعه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان بروجن، تجهیز مرکز درمانی بروجن با تجهیزات به روز و مدرن، در زمینه آزمایشگاه و رادیولوژی انجام شد.

وی افزود: دستگاه های اتوآنالایزر، الکترولیت آنالایزر و دستگاه دیجیتال عکس تک دندان، تجهیزاتی هستند که با اعتبار ۹ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال در ۴ بخش رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بروجن به بهره برداری رسیدند.

دکتر جاوید با بیان اینکه این تجهیزات برای اولین بار در شهرستان بروجن بکارگرفته شده اند، تصریح کرد: روزانه بالغ بر دو هزار مراجعه کننده از خدمات این مرکز درمانی، بهره مند خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به جمعیت ۷۱ هزار نفری تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان بروجن، از تلاش به منظور احداث ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در بروجن خبر داد.

دکتر ربیعی نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با اشاره به جایگاه ویژه مردم این شهرستان، خواستار توجه ویژه در جهت ارائه خدمات درمانی در خورشان، به مردم این شهرستان شد.

وی همچنین از اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در خصوص ایجاد تحولی اساسی در توسعه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مراجعین این استان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم پلی کلینیک جدید بروجن در آینده ای نزدیک احداث شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید