پیش‌نمایش از 508 جدید پژو درنمایشگاه ژنو

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۴۵
    کد خبر :229045

سرانجام انتظارها به پایان رسید و در آستانه نمایشگاه خودرویی ژنو، تصاویر تائید شده نهایی از 508 پژو به فضای مجازی نفوذ کرد.

این تصاویر نشان می‌دهد که خودروهای نسل جدید 508 پژو جذاب‌ و تجملی‌تر از همیشه ظاهر خواهند شد.

خودرو دارای جلوپنجره آشنایی است که از طرفین به چراغ‌های کشیده باریک ختم می‌شود و در زیر آنها چراغ‌های روزتاب LED قرار دارند. شیشه جلوی خورو نیز از جلوه‌ای ویژه برخوردار است و ظاهری جسورانه به خودرو می‌دهد. از دیگر سو خطوط اسپورت به کار رفته روی بدنه و طراحی جذاب سقف نیز این خودرو را به ظاهر مدل‌های کوپه نزدیک کرده است.

 

در نمای انتهایی خودرو اسپویلرهای عقب با نمای محفظه بار یکپارچه شده‌اند. چراغ‌های نمای عقب نیز باریک و کشیده طراحی شده و ما شاهد اگزوز دو قلوی کرومی در این بخش هستیم.

پیش‌نمایش از 508 جدید پژو در آستانه نمایشگاه ژنوپیش‌نمایش از 508 جدید پژو در آستانه نمایشگاه ژنو

خودروی 508 GT، با جلو پنجره منحصر به فرد، دامنه جانبی اسپورت‌ و چرخ‌های آلیاژی ویژه نمای منحصربه‌فردی را به خود گرفته و باآینه‌های جانبی با روکش مشکی و قاب‌هایی به همین رنگ‌ برای پنجره‌های کناری چشمانتان را خواهد گرفت.

با تمام این اوصاف ظاهر بیرونی خودرو، برگ برنده آن محسوب نمی‌شود و در مقابل این کابین است که با لوکس ظاهر شدن نقاط قوت خودرو را درونش می‌پروراند. با نشستن درون خودرو متوجه ظاهر ویژه و مدرن فرمان خواهید شد و در فضایی پر از پوشش‌های چرمی و چوبی غرق می‌شوید. از نکات قابل توجه درون کابین می‌توان به طیف گسترده تجهیزات و صفحات فناورانه، سامانه اطلاعات و سرگرمی و سیستم صوتی مرکزی درون کابین اشاره کرد.از طرفی داشبورد با دریچه‌های باریک و نورپردازی LED محیطی تمایز قابل توجهی را بین این خودرو و اسلافش ایجاد کرده‌اند.

گزینه‌های موتور تائید نشده‌اند اما پیش‌بینی می‌شود پژو از موتورهای دیزلی 1.5 و 2 لیتری “بلو HDI” یا گزینه‌های بنزینی در همین طبقه‌بندی بهره ببرد. البته احتمال استفاده از موتورهای هیبریدی در این خودرو با بازدهی 300 پاسکال نیز برای این خودرو وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید