نسخه جدید میتسوبیشی اوتلندر PHEV معرفی شد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶
    کد خبر :229040

میتسوبیشی حدود 5 سال پیش، اولین خودروی شاسی بلند “پلاگین هیبریدی” را برمبنای “اوتلندر” معرفی کرد، اما حالا این شرکت در یک زمان کاملا درست، از نسخه جدید این خودرو با عملکرد فنی بهتر رونمایی کرده است.

خودروی شاسی بلند “میتسوبیشی اوتلندر PHEV” که تاکنون موفقیت‌های بسیار زیادی در بازارهای اروپا کسب کرده و مهم‌تر از همه، قرار است که در بازار کشور هم فعالیت داشته باشد، در نسخه‌های 2019 خود یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرده و حالا با سیستم محرک بهتر و قوی‌تر ظاهر شده است تا موفقیت خود را هرچه بهتر دنبال کند.

این بروزرسانی بزرگ برای میتسوبیشی اوتلندر PHEV، اول از همه یک پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری از نوع “اتکینسون” به همراه داشته است که جایگزین پیشرانه 2 لیتری سابق شده و حالا می‌تواند 10 درصد خروجی قدرت بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، مجموعه باتری‌های اتومبیل ارتقا یافته و حالا از باتری‌های لیتیوم یون 13.8 کیلووات ساعت در مقایسه با باتری‌های قبل 12 کیلووات ساعت استفاده شده است.

متاسفانه باتوجه به پیشرانه جدید و تقویت باتری‌های اتومبیل، هیچگونه اطلاعاتی از عملکرد و محدوده حرکت اتومبیل ارائه نشده است، اما علاوه بر تغییرات فنی اتومبیل که در بالا اشاره کردیم، شرکت خودروسازی میتسوبیشی یکسری تغییرات اساسی بر روی ظاهر و داخل کابین ایجاد کرده است که بررسی آن می‌تواند جالب توجه باشد.

اول از همه در ظاهر اتومبیل، شرکت خودروسازی میتسوبیشی مدعی است که از چراغ‌های جدید LED با طراحی جدید داخلی، جلوپنجره جدید مشبک، یک اسپویلر بزرگ در عقب کابین، رینگ‌های جدید آلیاژی در سایز 18 اینچی و… استفاده کرده است که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید، اما علاوه بر طراحی ظاهری اتومبیل، داخل کابین هم تغییراتی تجربه کرده و حالا به روکش‌های چرمی جدید، پنل ابزار جدید، تریم‌های مختلف داخلی، خروجی‌های تهویه در عقب کابین و یکسری تغییرات دیگر مجهز شده است.

به گزارش پرشین خودرو، در پایان با تایید شرکت خودروسازی میتسوبیشی، نسخه جدید “اوتلندر PHEV” در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو امسال رونمایی و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که کار خود را از تاریخ 6 مارس امسال در کشور سوئیس آغاز می‌کند، هرچند تاریخ عرضه این محصول در بازارهای اروپایی برای فصل پاییز تعیین شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید