اغتشاشگران و قاتلان گنابادی نیستند/ گنابادیها مدافع نظام و پیرو ولایت هستند/ اعلام برائت مردم

    کد خبر :228900

نماینده گناباد و بجستان در مجلس ضمن محکوم کردن اقدامات خرابکارانه تعدادی دراویش در خیابان پاسداران تهران گفت: اغتشاشگران و قاتلان گنابادی نیستند و گناباد را باید با مجاهدتها و رشادتهای جوانان و چهره های علمی آن شناخت.

حمید بنایی نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف ضمن محکوم کردن اقدامات خرابکارانه تعدادی دراویش در خیابان پاسداران تهران گفت: دشمنان و عناصر ضد انقلاب در ایام فاطمیه با سوء استفاده از تعدادی عوامل فریب خورده، در یک خیابان اغتشاش ایجاد کردند که متاسفانه چند نفر از نیروهای زحمتکش انتظامی و بسیج به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد را نباید گنابادی خطاب کرد، افزود: مردم گناباد، مردمی فهیم، صبور، انقلابی، مدافع نظام و ارزشهای انقلاب، پیرو امام راحل و مطیع ولایت و مقام معظم رهبری هستند و به رغم برخی مشکلات همچون بیکاری، مشکلات اقتصادی و معیشتی پای نظام ایستاده اند.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه گناباد را باید با شخصیت ها و چهره هایی همچون علامه محمدتقی بهلول گنادی، شهید کامیاب، شهید شوریده و دیگر شهدا و بزرگان این شهر شناخت و معرفی کرد، گفت: مقام معظم رهبری درباره علامه بهلول گفتند که وی از شگفتی های روزگار ما بود. همچنین شهید کامیاب از مبارزان انقلاب اسلامی و همراه مقام معظم رهبری بودند.

بنایی با اشاره به وجود 12 هزار دانشجو در گناباد، تاکید کرد: گناباد را باید با مجاهدتها و رشادتهای جوانان و چهره های علمی آن شناخت.

وی افزود: از روز دوشنبه که تعدادی افراد در خیابان پاسداران اغتشاش ایجاد کردند، مردم گناباد از جمله خانواده های شهدا، جوانان، کارگران، کارمندان و مسئولین و مقامات شهر با اینجانب تماس گرفته و اعلام کردند که نباید این اغتشاشگران را گنابادی معرفی کنند.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اقشار مختلف مردم گناباد تصمیم دارند تا امروز چهارشنبه از این حرکات مذبوحانه اعلام برائت کنند.

بنایی با اشاره به وجود برخی فرقه ها در گناباد گفت: مردم شهرستان گناباد با هر تفکر و عقیده ای در چارچوب قوانین به به بیان عقاید خود می پردازند و از هرگونه خشونت و اغتشاش مبرا هستند.

وی افزود: در طول 40 سال گذشته ما در شهرستان گناباد هیچ مشکلی نداشتیم و مردم ما با عزت و احترام با یکدیگر رفتار می کنند.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بضمن بیان تسلیت خود و مردم شهرستان گناباد به خانواده های شهدای حادثه روز دوشنبه تهران، از مسئولین اطلاعاتی و امنیتی خواست تا به این موضوع رسیدگی کنند.

بنایی ضمن تقدیر و تشکر از رسانه ها و خبرنگاران جهت اطلاع رسانی در این زمینه، از آنها خواست تا دقت نظر را داشته و مردم گناباد را با سابقه انقلابی و مبارزاتی بدانند و تعداد محدود اغتشاشگر را بعوان گنابادی معرفی نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید