با سریعترین وان حمام آب گرم متحرک در جهان آشنا شوید!+ ویدئو

    کد خبر :228310

این فیلم دو نفر را نشان می دهد که یک کادیلاک کوپه دویل مدل 1969 را با قیمت 800 دلار خریداری کرده اند و 8 سال وقت صرف کرده اند تا آن را به سریع ترین وان آب گرم متحرک در جهان تبدیل کنند.
آنها داخل کابین خودرو را کاملا خالی کردند و شاسی آن را نیز تقویت کردند تا بتواند وزن آب و تجهیزات اضافی را تحمل کند. این خودرو از یک موتور V8 با حجم 7.7 لیتر نیرو می گیرد و هدف این است که این وان آب گرم متحرک به سرعتی فراتر از 160 کیلومتر در ساعت دست یابد!!
آب داخل این وان متحرک با استفاده از حرارت موتور تا دمای 38 درجه سانتی گراد گرم می شود. در این سیستم از پمپ استخر و فیلتر تصفیه آب نیز استفاده شده است و یک وان آب گرم واقعی است!
این خودرو برای ثبت رکورد سرعت زمینی برای سریعترین وان آب گرم متحرک جهان ساخته شده است و به نظر می رسد که در این زمینه موفق نیز باشد زیرا موتور این خودرو به حدی قدرت دارد که حتی با وجود این وزن اضافه بتواند به سرعت 160 کیلومتر در ساعت دست یابد.
البته تصور حرکت با سرعت 160 کیلومتر در ساعت با این کادیلاک در حالی که حتی یک زیرسری هم ندارد و جریان آب متلاطم داخل آن وجود دارد اندکی وحشتناک است!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید