گواردیولا: سرمربی ویگان نباید از محدوده فنی خارج شود/بازیکنانم را بابت این باخت سرزنش نمی‌کنم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۵۳
    کد خبر :228217

سرمربی منچستر سیتی پس از حذف زود هنگام تیمش از جام حذفی انگلیس مقابل ویگان گفت: ویگان یک با زدن یک شوت به دوازه ما در این بازی پیروز شد.

شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس از ساعت 23 و 25 دقیقه من‌سیتی به مصاف ویگان رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ویگان خاتمه یافت تا من‌سیتی خیلی زود از جام حذفی کنار برود.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها پس از این ناکامی در مصاحبه با روزنامه میرر انگلیس گفت: ابتدا این برد را به تیم ویگان تبریک می‌گویم. ما تمام تلاش خود را در این بازی به کار گرفتیم و اشتباهاتی را مرتکب شدیم. این بازی برای ما مثل بازی فینال بود.

وی افزود: همچنان که گفتم این بازی خیلی به بازی فینال شبیه بود. ویگان تنها با زدن یک شوت به دوازه ما در این بازی پیروز شد. ما شکست را یذیرفتیم و به رقیب تبریک می‌گوییم. از سبک بازی ای که در این دیدار انجام دادیم اصلا پشیمان نیستم. عملکرد قدرتمندانه ای داشتیم و با شجاعت بازی کردیم. من درباره بازیکنان از طریق نیت‌های آنها قضاوت می‌کنم نه نتایجی که به دست می آورند. نیت های آنها در این بازی خوب بود.

به گزارش فارس، پپ که پس از اخراح بازیکنش با سرمربی ویگان درگیر شده بود، گفت:آیا آن حرکت کارت قرمز داشت؟ من اینجا نیستم تا درباره سطح داوران قضاوت کنم یا درباره تصمیمات آنها در داخل زمین صحبت کنم. دوباره به رقیبمان تبریک می‌گویم. اکنون باید استراحت کنیم تا در فینال جام اتحادیه برای دیدار با آرسنال آماده شویم.

پپ خطاب به پول کوک، سرمربی ویگان نیز پیامی داد و گفت: او باید در منطقه فنی خود باشد و نباید از محوطه‌اش خارج شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید