رایزنی با دستگاه قضا برای دادن کارت ضابط به ماموران مقابله با زباله‌سوزی

    کد خبر :228111

پسماندسوزی در استان تهران از جمله معضلاتی زیست محیطی است که به گفته رییس سازمان حفاظت محیط زیست تنها در جنوب تهران ۶۰ منطقه زباله‌سوزی وجود دارد که بخشی از آن در مناطق غرب استان از جمله شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان اتفاق می‌افتد.

پیام سیف‌اللهی، مدیرعامل پسماند شهرداری شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: متاسفانه تا زمانیکه مدیریت یکپارچه در زمینه مدیریت پسماند سوزی در استان تهران شکل نگیرد، پسماندسوزی ها وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در کل دنیا مدیریت پسماند به شکل منطقه‌ای و استانی انجام می‌شود، در عین حال اظهار کرد که در استان تهران نیز مدیریت پسماند و برخورد با پسماندسوزی‌ها در دستور کار استانداری قرار دارد.

مدیرعامل پسماند شهرداری رباط کریم و بهارستان ادامه داد: متاسفانه برخی افراد از زباله‌سوزها با این استدلال که آنها فقیر هستند و نان خود را از زباله‌سوزی در می‌آورند، حمایت می کنند در حالیکه زباله‌سوزی عاقبت زباله‌دزدی است که در حاشیه شهرها به‌ویژه اتوبان تهران- ساوه شکل می گیرد و اتفاق می افتد.

سیف‌اللهی در پایان با اشاره به اینکه در حال رایزنی با دوستان قوه‌قضاییه هستیم تا ماموران ما که با پسماندسوزی‌ها برخورد می‌کنند، کارت ضابط قضایی استانی داشته باشند، اظهار امیدواری کرد: تا اوایل سال آینده تا حدود زیادی از مشکلات در بخش پسماندسوزی‌ها برطرف شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید