سخنگوی پلیس خبر داد

شهادت 5 تن در آشوب شب گذشته خیابان پاسداران/ دستگیری بیش از 300 تن

    کد خبر :227895

سخنگوی نیروی انتظامی از شهادت 5 تن در آشوب شب گذشته خیابان پاسداران تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار منتظرالمهدی در این باره گفت: عوامل خرافه پرست و فریب خورده دراویش گنابادی و مخلان نظم و امنیت شب گذشته در ادامه تجمعات اخیر خودشان در خیابان پاسداران در تهران، در عمل مذبوحانه و خباثت آمیز ، با استفاده از یک دستگاه اتوبوس ،سه تن از دلاور مردان سبز پوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان بخشی امنیت و در تعاقب مطالبات مردمی ،در منطقه حاضر شدند ، به شهادت رساندند.

وی همچنین افزود: همچنین در ادامه ناآرامی‌ها دو نفر از عزیزان بسیجی توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند که یک نفر آنان توسط خودروی سمند زیرگرفته و نفر دیگر باضربات سلاح سرد به شهادات رسید.

منتظرالمهدی با بیان اینکه تلاش مضاعف برای مذاکره با سردمداران این آشوب بمنظور جمع کردن معترضین از پشت بام منازل مردم و خیابانها تا پاسی از شب گذشته جواب نداد، در عین حال از پایان ضرب الاجل پلیس درساعت ۴ بامداد و پاکسازی محل و خیابانهای اطراف و پایان این آشوب درساعت ۴/۳۰ بامداد خبر داد.

به گفته وی، بیش از ۳۰۰ نفر که دربین آنان رانندگان خودروهای مرگ(اتوبوس و سمند) ونیز ضاربان وعناصراصلی به چشم میخورد، دستگیر شدند.

سخنگوی پلیس بااشاره به مجروح شدن حدود ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه گفت: در حوادث شب گشته تعدادی از آشوب گران نیز مجروح شدند.

وی در پایان اظهار کرد: متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی، خودروها و شیشه منازل مردم توسط اخلالگران نظم و امنیت در محل مورد نظر بودیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید