فارن‌پالیسی: نابودی تروریسم بدون مشارکت ایران ممکن نیست

    کد خبر :22676

نشریه فارن‌پالیسی ضمن انتقاد از اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا در ریاض و بیت‌المقدس تأکید کرده ریشه‌کن کردن تروریسم بدون مشارکت ایران ممکن نخواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجله فارن‌پالیسی در تحلیلی روز چهارشنبه به انتقاد از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در هفته جاری پرداخت که مدعی شده بود ایران بزرگترین تهدید علیه منطقه است.

نشریه آمریکایی با اشاره به مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور این کشور از عدم اشاره ترامپ به این موضوع در اظهاراتش در عربستان سعودی و بیت‌المقدس انتقاد می‌کند.

در بخشی از این یادداشت، با اشاره به مشارکت 41  آمده است: «جدا از هر آنچه که در ریاض یا بیت‌المقدس به گوش ترامپ نجوا شده، 41 میلیون دلیل وجود دارد مبنی بر اینکه چرا صلح و ریشه‌کن کردن گروه‌های تروریستی در خاورمیانه بدون مشارکت ایران امکان‌پذیر نخواهد بود.»

در ادامه این مطلب همچنین تأکید شده است: «سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران و خاورمیانه هر آنچه که باشد یک چیز روشن است: ایرانی‌ها برای کشورشان و برای شنیده شدن صدایشان در سیاست ارزش قائلند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید