چگونه مشکلات ثبت‌نام در مسابقه تلویزیونی «شیشمی‌ها» حل می‌شود

تهیه کننده مسابقه «شیشمی ها» به سوالات کسانی که می خواهند در این مسابقه ثبت‌نام کنند پاسخ داد و از چگونگی حل مشکلات گفت.

مهدی نیک روش تهیه‌کننده برنامه «شیشمی‌ها» درباره این مسابقه که هر روز از شبکه نهال روی آنتن می‌رود  گفت: هنوز هم ما مخاطبان زیادی داریم که برای شرکت در این مسابقه درخواست دارند ولی تنها راه ارتباطی آنها تماس تلفنی است.

وی با اشاره به راه های ارتباطی برای حضور در مسابقه «شیشمی‌ها» اظهار کرد: پیش از این علاقه مندان می توانستند از طریق اپلیکیشن موبایل هم در برنامه ثبت نام کنند ولی حالا تنها راه ارتباطی آنها تماس تلفنی است و علاقه مندان می توانند با شماره ۰۹۲۲۰۲۰۰۱۲۳ تماس بگیرند.

تهیه کننده «شیشمی‌ها» درباره مشکل ارتباط با این شماره تلفن یادآور شد: بعضی از مخاطبان در تماس با شماره تلفن برنامه دچار مشکل می شوند و بهترین راه این است که برای تماس و ثبت‌نام در مسابقه در زمان پخش برنامه اقدام نکنند چراکه ساعت اوج تماس هاست. مخاطبان می توانند ۲۴ ساعته با این شماره گویا تماس بگیرند و در ساعت هایی مثل ابتدای صبح تا ظهر و یا ساعت ۲۰ به بعد امکان برقراری تماس برای آنها راحت تر می‌شود.

نیک روش با اشاره به بعضی از مخاطبانی که چندین بار در مسابقه شرکت می کنند، توضیح داد: ثبت نام شرکت کنندگان در مسابقه به صورت کامپیوتری انجام می شود و همه ثبت نام کنندگان در لیست ما قرار گرفته و بعد به صورت رندوم در مسابقه شرکت داده می شوند بنابراین نیازی نیست که یک نفر بیش از یک بار ثبت نام کند و حتی اگر کسی بیش از سه بار ثبت نام کرده باشد خود سیستم کامپیوتری اجازه ثبت نام دوباره را به او نمی دهد.

وی در پایان درباره ادامه پخش این برنامه گفت: این سری از برنامه تا پایان اردیبهشت ماه پخش می شود و بعد از آن وارد ماه مبارک رمضان خواهیم شد که کنداکتور شبکه با تغییراتی مواجه خواهد بود و بعد از ماه مبارک رمضان اگر شبکه خواست برنامه روی آنتن می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید