همایش بین‌المللی معماری، عمران و شهرسازی برگزار می‌شود

    کد خبر :22232

همایش بین‌المللی معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم، تیرماه سالجاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همایش بین‌المللی معماری، عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم در تیر ماه 1396 توسط هولدینگ نقش و طرح آنا بافت شهر، انجمن معماری و شهرسازی البرز و جامعه مهندسان شهر ساز و با حمایت دانشگاه البرز، دانشگاه هنر اسلامی تبریز ، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه فنی حرفه‌ای منطقه یک کشور برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی معماری عمران و شهرسازی در آغاز هزاره سوم در دوره اول با شرکت کشورهای ایران و ترکیه و در دوره دوم با شرکت کشورهای ایران و هند برگزار شد و در دوره سوم با شرکت کشورهای ایران و ایتالیا در تیرماه 1396برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه این همایش به‌صورت رسمی برگزار می‌شود، کلیه مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی رونمایی می‌شود. همچنین شایان ذکر است این کنفرانس دارای شماره اختصاصی از ژورنال جهانیISSN با کد اختصاصی 2476-6542 بوده و بدین واسطه در کتابخانه اسناد ملی ایران (نمایندگی رسمی ISSN در جمهوری اسلامی ایران) ثبت و در مقیاس ملی – جهانی رونمایی می‌شود.

در این کنفرانس چهره‌های برجسته معماری ایران و جهان همچون سال‌های قبل حضور دارند؛ دبیر همایش وحید قبادیان است و دبیران علمی: ایرج اعتصام، محمد باقر مهدی‌زاده و الهام امینی هستند. همچنین اساتید مطرح این رویداد علمی Dr.Mario Cucinella با موضوع معماری معاصر و معماری پایدار ایتالیا، محسن تدین با موضوع طرح اختلاط ملی بتن ایران و Dr.Livio Sacchi در باب معماری تاریخی ایتالیا به سخنرانی و ارائه مطالب تخصصی در حوزه‌های مطرح شده می‌پردازند.

سومین دوره این همایش همانند دوره‌های قبلی در شهر تهران و در فرهنگسرای نیاوران تیر ماه 1396  برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند مقالات علمی خود را تا تاریخ 15/3/1396 ارسال کنند.

علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در باره این رویداد علمی به سایت www.iacut.com مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید