چاپ ۳ کتاب جدید از داستان‌های ایرانی هیلا

    کد خبر :21563

سه کتاب «بوطیقای شیطان»، «این تنهایی لعنتی» و «چین خوردگی» از مجموعه کتاب‌های داستان ایرانی انتشارات هیلا، منتشر و راهی بازار نشر شدند.

 ۳ کتاب «بوطیقای شیطان»، «این تنهایی لعنتی» و «چین خوردگی» به تازگی از مجموعه کتاب‌های داستان ایرانی انتشارات هیلا، منتشر و راهی بازار نشر شده اند. پیش از این، رمان های «یک روز بلند طولانی» نوشته گیتی صفرزاده و «عکس خصوصی» نوشته علیرضا رحیمی نژاد از این مجموعه چاپ شده اند.

مجموعه داستان «بوطیقای شیطان» نوشته علیرضا لبش، طنزنویس جوان است که داستان های آن را به نویسندگان و چهره های مختلف فرهنگی تقدیم کرده است.

عناوین داستان های این مجموعه به ترتیب عبارت است از: «ایوب پرنده»، «حلول روح»، «ظهور مردگان»، «حضور مرگ»، «بوطیقای شیطان»، «هبوط اشیا»، «گربه شلوارپوش» که به ترتیب به بیژن نجدی، عمران صلاحی، علی حاتمی، فروغ فرخزاد، پرویز نکاولی، محمدرضا شجریان و بهرام صادقی تقدیم شده اند.

این کتاب با ۹۵ صفحه، شمارگان ۹۹۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار ریال منتشر شده است.

کتاب بعدی، رمان «چین خوردگی» نوشته هادی معصوم دوست داستان نویس و مستندساز است. از معصوم دوست، پیش از این رمان های «به شیوه کیان فتوحی» و «نُه مرگ» به چاپ رسیده است.

«به شیوه کیان فتوحی» درباره مردی ۳۰ ساله به نام کیان است که در یک شرکت فیلم برداری و تدوین کار می کند. شخصیت کیان به عنوان فردی پایتخت نشین که زندگی و کاراکتر آرامی دارد، از مقطعی از رمان به هم می ریزد و او دیگر آرامش گذشته را ندارد. او از چارچوب های مرتب و منظم زندگی اش عدول کرده و وارد فضای دیگری می شود. اما رمان «نه مرگ» این داستان نویس، دیگر تنها در یک فضای شهری نمی گذرد، روستا و پاسگاه های بین شهری که در بیابان علم شده اند، نیز در این کتاب به فضاهای داستانی این نویسنده اضافه شده اند.

«چین خوردگی» هم سومین رمان این داستان نویس است که یک موضوع اجتماعی را شامل می شود.

این کتاب هم با ۱۶۷ صفحه، شمارگان ۷۷۰ نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

«این تنهایی لعنتی» هم نوشته فوژان برقیان داستان نویس جوان است. این رمان از جمله آثاری بود که همزمان با نمایشگاه کتاب تهران، رونمایی شد.

این کتاب با ۱۸۳ صفحه، شمارگان ۷۷۰ نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار ریال منتشر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید