چرا با کارخانه‌هایی که موجب آلودگی انها‌ر می‌شوند برخورد نمی‌شود؟

    کد خبر :215009

خلیل آبادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا با کارخانه‌هایی که موجب آلودگی انها‌ر می‌شوند برخورد نمی‌شود؟، گفت: کارخانه‌ها دارای مسائل کارگری‌ و اشتغال هستند‌ و نمی‌توان به راحتی با آن‌ها برخورد کرد، لذا باید به مرور آن‌ها را به سمت شهرک‌های صنعتی منتقل کنیم تا این آلاینده‌ها زندگی مردم را به مخاطره‌ نیندازند‌.

به گزارش ایسنا: حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدی‌ که روز جمعه از برخی مناطق شهر ری‌ داشت‌، اظهار کرد: از اطراف‌ حرم حضرت عبدالعظیم‌(ع) در محله‌های هاشم‌آباد و نظر‌آباد بازدید کردیم و نهری‌ که بین عباس‌آباد و جاده نظامی بود بوی بسیار بدی داشت که برای ساکنان‌ ایجاد مزاحمت می‌کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هدف از این بازدید حل مشکلات محیط‌ زیست شهر ری‌ بود، تصریح کرد: متأسفانه تمام فضاهایی‌ که بازدید کردیم‌ آلایندگی‌ داشتند.

وی تصریح کرد: از کارخانه سیمان تا نهر فاضلاب‌ همگی برای شهر ری‌ مشکل ایجاد می‌کنند.

خلیل آبادی افزود: کارخانه‌های نسوز‌ و ذوب مس وزارت دفاع در حال انتقال به جایی دیگر هستند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه چند واحد کارخانه سیمان تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: اما سایر واحدها‌ کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه اماکن مورد بازدید ما با عکس‌هایی که از قبل داشتیم هم‌خوانی نمی‌کرد، گفت: مسئولان‌ باید‌ پیگیری‌ کنند تا هر چه زودتر این کارخانه‌ها خارج شوند.

خلیل‌آبادی با بیان اینکه شهر ری‌ همیشه بالاترین‌ درجه آلودگی هوا را در سطح تهران دارد، اظهار کرد: برای حل مشکل انهار‌ فاضلاب‌ 2 راه داریم، یکی اینکه آن‌ها را پوشش داده و مسقف‌ کنیم‌ و دیگر اینکه از ورود آلاینده‌هایی که در مسیر به این انهار‌ اضافه می‌شود جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم وارد آن‌ها شوند زیرا بسیاری از آن‌ها پسماند‌ کارخانه‌ها هستند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا با کارخانه‌هایی که موجب آلودگی انها‌ر می‌شوند برخورد نمی‌شود؟، گفت: کارخانه‌ها دارای مسائل کارگری‌ و اشتغال هستند‌ و نمی‌توان به راحتی با آن‌ها برخورد کرد، لذا باید به مرور آن‌ها را به سمت شهرک‌های صنعتی منتقل کنیم تا این آلاینده‌ها زندگی مردم را به مخاطره‌ نیندازند‌.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید