فلاحت‌زاده: اکثر تیم‌ها مقابل گسترش بسته بازی می‌کنند/باید از مشکی‌پوشان بترسیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۲۸
    کد خبر :214283

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: عنایتی مربی جوانی است، خودم به شخصه باید از تیم مشکی پوشان بترسم چرا که نمی‌دانم با چه افکاری بازی خواهند کرد.

فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص بازی مقابل مشکی‌پوشان در هفته ۲۲ لیگ برتر گفت: تیم مشکی پوشان از اول فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، تغییرات زیادی در بحث فنی، مدیریتی و بازیکنان این تیم انجام شده است و در ادامه به این نتیجه رسید که با عنایتی به کار خودش ادامه دهد، عنایتی مربی جوانی است، خودم به شخصه باید از بازی مقابل مشکی‌پوشان بترسم چرا که نمی‌دانم با چه افکاری قرار است بازی کنم چون شناختی از کار مربی‌گری عنایتی نداریم و من فکر می‌کنم که بی‌محابا در بعضی از بازی‌ها حمله کردند و نتایج خوبی در این ۳ هفته گرفتند، تیمی بسیار سختکوش که به خاطر کادر فنی که در اختیار دارند بازیکنان این تیم دوندگی خوبی انجام می‌دهند و در حال حاضر تلاش می‌کند می‌جنگند تا از قعر جدول نجات پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: ما در این چند هفته اخیر امتیازهایی که باید جمع می‌کردیم آنطور که باید و شاید نبوده است، چند بازی مساوی کردیم، در بازی‌هایی که در داخل خانه بودیم نتایج خوبی نگرفتیم با توجه به اینکه هواداران تبریزی ما را حمایت کردند. آقای کریمی با بازیکنان صحبت کردند تا امتیازهای داخل خانه را کسب کنیم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم تا بتوانیم برای سهمیه گرفتن بجنگیم که در این ۳ هفته حداقل بتوانیم ۳ امتیازهای بازی را کسب کنیم و شرایطمان در جدول بهتر شود.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه گفت: ما نقی‌زاده را به علت مصدومیت نداریم و فکر می‌کنم از هفته آینده بتوانند به ما کمک کنند، خالقی‌فر عمل کوچکی روی زانوی خودش انجام داده است فکر می‌کنم که یکی دو هفته دیگر به جمع ما اضافه شود، بقیه نفرات را در حال حاضر داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند. تیم مشکی پوشان را به خوبی آنالیز کردیم، نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم، با بچه‌ها تمرین زیادی انجام دادیم ضمن اینکه از فرصت استفاده می‌کنم و از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط جوی، زمین را مهیا کردند تا ما بتوانیم به راحتی تمرین کنیم، خیلی از تیم‌ها آرزوی همچین زمینی را دارند.

فلاحت‌زاده در ادامه گفت: امیدوارم بازی فردا بازی بسته‌ای نباشد، اکثر تیم‌ها جلوی ما بازی بسته‌ای را انجام می‌دهند و به ضد حمله روی می‌آورند تا از طریق ارسال به گل برسند. گل‌هایی که ما خوردیم هیچ‌کدام تاکتیکی نبودند، گل‌هایی خوردیم که براساس اشتباه فردی بوده اما امیدوارم بازی فردا بازی خوب و جذابی باشد، مطمئن باشند که تیم مشکی پوشان مطمئن باشند ما به دنبال بازی روان و جذاب هستیم.

به گزارش فارس، وی در پایان اظهار داشت: در این چند ساله که در فوتبال هستیم فکر نمی‌کنم که سابقه داشته باشد که در یک بازی ۳ دفاع نداشته باشیم، در بازی نفت همچین اتفاقی افتاد و ما سعی کردیم در این بازی از نفرات جوان استفاده کنیم که بد عمل نکردند، بعضی از بازیکنانمان با توجه به مصدومیتی که داشتند با استفاده از داروهایی که تسکین دهنده باشند توانستند بازی کنند، اما در این بازی ما از عزیز معبودی استفاده می‌کنیم. نفراتی که در دفاع کناری باید بازی کنند را در اختیار داریم. در بازی با مشکی‌پوشان بیشتر هجومی بازی خواهیم کرد نسبت به بازی با نفت در بازی گذشته بیشتر نفراتمان در جایگاه خودشان نبودند اما سعی می‌کنیم در این بازی هجومی بازی کنیم تا جبران هفته گذشته شود. در بازی با نفت می‌توانستیم ۲ یا ۳ گل بزنیم اما بدشانس بودیم، مطمئناً در بازی فردا تدابیری استفاده می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. هرچقدر هم خوب تمرین کنیم بازیکنان باید در زمین انتظارات مربی را برآورده کنند. جوانان خوبی در اختیار داریم، امیدوارم در ادامه شرایط تیم ما روز به روز بهتر شود اما مطمئن باشید در بازی فردا از نفراتی استفاده می‌کنیم که بتوانند انتظارات مربی را برآورده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید