تاکسیرانان نجومی فرودگاه امام اخراج می‌شوند

    کد خبر :214282

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بربرخورد قاطع با تاکسیرانان متخلف در فرودگاه امام خمینی(ره)، گفت: در صورت اثبات تخلف دریافت کرایه های غیرمتعارف، حتی نسبت به اخراج راننده از تاکسیرانی اقدام خواهد شد.

به گزارش بازتاب از سازمان تاکسیرانی تهران، سید امیر سیدهنجن افزود: برهمین اساس از شهروندان و مسافران می خواهیم که موارد تخلف و شکایات خود را به مسئولان شهرداری اعلام کنند.

وی تصریح کرد: در فرودگاه امام خمینی(ره) 2 شرکت تاکسیرانی فعالیت دارد که مسیرهای درون و برون شهری را پوشش می دهند.

وی با بیان اینکه همه تاکسی‌های فعال در فرودگاه تحت مدیریت سازمان تاکسیرانی تهران نیست، اظهار کرد: حدود یک سوم تاکسی‌های فعال در فرودگاه امام تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران هستند.

وی افزود: براساس توافقنامه ای که با مدیران فرودگاه امام منعقد شده، نرخ، نوبت‌ دهی،‌ نظارت و مدیریت تاکسی‌ها بر عهده فرودگاه است و سازمان تاکسیرانی تنها تامین تاکسی‌ها را بر عهده دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی در خصوص چرایی کمبود تاکسی در فرودگاه امام خمینی(ره) نیز گفت: معابر متصل به فرودگاه امام در روزهای اخیر به دلیل برف و یخبندان، مسدود شده و تاکسی‌ها امکان برگشت ندارند و یا به سختی خود را به تهران یا فرودگاه می‌رسانند که این مسئله موجب کاهش تعداد تاکسی ها فعال فرودگاه شده است.

وی در خصوص دریافت کرایه های غیرقانونی در برخی خطوط، تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی با رانندگان متخلفی که اقدام به دریافت کرایه غیرقانونی و بیشتر از تعرفه های مشخص کرده اند، برخوردی قاطع و قانونی می کند.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران، گفت:‌ شهروندان موارد تخلف دراین خصوص را می‌توانند از طریق سامانه 1888 و یا 48048 برای پیگیری و رسیدگی قانونی به مسئولان شهرداری تهران اعلام کنند.

هنجن با بیان اینکه دقت داشته باشید که مدیریت عرضه و تقاضای سفر در شهر فرودگاهی امام(ره) برعهده سازمان تاکسیرانی نیست، گفت: در صورتی که گزارشی از اخذ کرایه های غیرمتعارف و میلیونی توسط تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی دریافت شود، قطعا راننده به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کمیته انضباطی رای های مختلفی برای رانندگان صادر می شود گفت: ضمن برگرداندن کرایه دریافت شده به مسافران، حتی ممکن است نسبت به اخراج راننده از تاکسیرانی اقدام شود اما تاکنون هیچ گزارشی در خصوص دریافت کرایه های میلیونی دریافت نکرده ایم.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر اخذ کرایه های گزاف از مسافران توسط تاکسیرانان در مسیر ارتباطی فرودگاه امام خمینی(ره) منتشر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید