تاجگردون: بودجه ۹۷ مردمی‌ترین بودجه کشور است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۸
    کد خبر :214207

رییس کمیسیون برنامه و بودجه از بودجه سال ۹۷ به عنوان مردمی‌ترین بودجه کشور یاد کرد.

غلامرضا تاجگردون در جلسه علنی امروز که به بررسی مجدد کلیات لایحه بودجه ۹۷ اختصاص داشت، به دفاع از این لایحه پرداخت و گفت: بودجه ۹۷ مردمی‌ترین بودجه است که در آن به عامه مردم توجه شده است.

رییس کمیسیون تلفیق سال ۹۷ به انتقادات مطرح شده برخی نمایندگان در مورد برداشت از صندوق توسعه ملی اشاره کرد و گفت: همه وما ظیفه صیانت از صندوق توسعه ملی را داریم. برخی می‌پرسند چرا از این صندوق به بخش دفاع داده شد. ای کاش از من بپرسید چرا این کار انجام شده است. در لایحه دولت تنها برای حقوق و مزایای نیروها بودجه درنظر گرفته شده بود. می‌گویند این بودجه ای که از صندوق توسعه به بخش دفاع اختصاص داده شده را بگیرید. چرا طرح عمرانی را ببینم اما تقویب بنیه دفاعی را نبینیم؟ ما وظیفه تقویت بنیه دفاعی را داریم. وقتی کل دنیا به ما یک جور نگاه می کند ما نیز وظیفه داریم مانند نگاه به هر بخشی به تقویت بنیه دفاعی نیز نگاه کنیم.

به گزارش ایلنا،رییس کمیسیون برنامه و بودجه به موضوع قیمت حامل‌های انرژی اشاره کرد و گفت: در کمیسیون تلفیق بجز چند نفر محدود، بقیه اعضای موافق افزایش قیمت حامل انرژی نبودند. در بررسی جزئیات می‌توان در مورد آن تصمیم گیری کرد.

وی با بیان اینکه در این لایحه توجه خاصی به تامین اجتماعی شده است، اظهار کرد: در بودجه سال آینده کاری که در سال‌های گذشته نشده بود و دیون بر گرده سازمان بود را حل کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید