زمانی:جام حذفی را بگیریم به قائدی تقدیم می‌کنیم/گرمای جام را حس کردیم/هنوز در لیگ نا امید نیستیم!

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸
    کد خبر :214027

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:کادر فنی و بازیکنان در آن شرایط جوی کار بزرگی کردند و در صورت کسب جام حذفی آن را به مهدی قائدی تقدیم می‌کنیم.

حسن زمانی در خصوص برد استقلال مقابل نفت ابادان صعود آبی پوشان به فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال روز گذشته بازی قابل قبولی انجام داد و خوشبختانه بازیکنان بازی را به خوبی مدیریت کردند. مشخص بود که تیم روی این مسابقه برنامه دارد و دیدید که استقلال در نیمه اول با برنامه 2 گل به حریف زد و به رختکن رفت.

وی افزود:ما گرمای جام را حس کردیم و ان‌شاالله با کسب جام حذفی آن را به مهدی قائدی بازیکن جوان تیم که آن اتفاق برایش رخ داده تقدیم می‌کنیم.در جوی که روز گذشته در آبادان وجود داشت استقلال کار بزرگی کرد و به نظرم بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و کادر فنی هم به خوبی تیم را مدیریت کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: ما ان‌شاالله در فینال هم حریفمان را شکست می‌دهیم و حتی در لیگ هم ناامید نیستیم! تیم ما با شفر روی لیگ قهرمانان اسیا هم برنامه دارد و مطمئن باشید امسال با شرایط خوبی پا به این مسابقات خواهیم گذاشت.

زمانی در خصوص اینکه افتخاری مدعی شده وضعیت مالی باشگاه فعلا به خاطر پرداخت بدهی‌ها خوب نیست گفت:البته این صحبت دقیقا به خاطر پرداخت بدهی بازیکنان و مربیان سابق استقلال است.البته تصور من این است که تا پایان فصل مشکل زیادی نداشته باشیم.

به گزارش فارس ، وی در خصوص اینکه بازیکنان خواستار پاداش شده‌اند گفت: قطعا با صحبت‌هایی که در نشست آتی هیات مدیره داریم در مورد پاداش بازیکنان و کادر فنی هم صحبت خواهیم کرد.قرار است مدیرعامل باشگاه پیشنهاد خود را اعلام کند و اعضای هیات مدیره هم در این زمینه جمع بندی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید