شجاعیان لباس قائدی را بر تن کرد/ دو دستگی در بین هواداران آبادانی بعد از شکست مقابل استقلال/ هواداران استقلال با اسکورت خارج شدند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۵۶
    کد خبر :213587

بعد از پایان بازی استقلال و صنعت نفت، هواداران استقلال با اسکورت نیروی انتظامی از ورزشگاه خارج شدند.

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به اتمام رسید. حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* داریوش شجاعیان بعد از سوت پایان بازی لباس مهدی قائدی را بر تن کرد و به دوربین‌های تلویزیون نشان داد و امیدوار است هرچه زودتر مهدی قائدی شرایط بهتری به دست آورد و به تیم استقلال بازگردد.

* مهدی رحمتی بعد از پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان به سمت مرتضی اسدی کاپیتان نفت آبادان رفت و به او خسته نباشید گفت همچنین کاپیتان استقلال با توجه به اینکه بعضی از بازیکنان نفت آبادان پس از شکست روی زمین چمن از روی ناراحتی به سمت بازیکنان رفت و آنها را دلداری داد و سعی کرد با دلداری دادن بازیکنان نفت این شکست را فراموش کنند.

* بعد از بازی، یگان ویژه به کناره‌های زمین ورزشگاه آمدند و مستقر شدند. با توجه به این شرایط جوی، بعضی از هواداران بطری آب به سمت زمین پرتاب کردند. همچنین هواداران استقلال با اسکورت از ورزشگاه خارج شدند.

* دو دستگی در بین هواداران آبادانی به وجود آمده است، بسیاری از هواداران تیم نفت آبادان و کادر فنی را تشویق می‌کنند و تعدادی از هواداران هم علیه بازیکنان و کادر فنی شعار سر می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید