مدیرعامل سپاهان بعد از جام‌جهانی انتخاب می‌شود!/مگر می‌شود یکی هم دبیرکل فدراسیون باشد هم مدیرعامل یک باشگاه؟!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۳۰
    کد خبر :213367

 

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: سرپرست همان وظایف مدیرعامل را انجام می‌دهد و مشکلی نخواهد بود به خصوص در باشگاهی مثل سپاهان که همه چیز سازمان‌یافته و تعریف‌شده است هیچ مشکلی در این زمینه نداریم تا بعد از جام جهانی تصمیم گرفته خواهد شد که چه کسی مدیرعامل سپاهان شود.

مسعود تابش ظهر امروز پس از تمرین تیم سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعلاً تا پایان فصل با ابراهیم‌زاده برای هدایت تیم صحبت کرده‌ایم، در فضای مجازی مطالبی مبنی بر اینکه مذاکرات باشگاه با ابراهیم‌زاده امروز صورت گرفته، مطرح می‌شود، این موضوع صحیح نیست و طی یک هفته گذشته با وی مذاکره کردیم.

وی ادامه داد: از ابتدا گفته بودم که نظر ما یا بر روی یک مربی قوی خارجی یا یک گزینه داخلی است و از ابتدا گزینه داخلی مدنظر ما ابراهیم‌زاده بود چراکه در ایران سرمربی چندین تیم بوده و موفقیت‌های خوبی داشته و از هر نظر شایستگی‌های لازم را داشت.

سرپرست باشگاه سپاهان افزود: البته مربیان خوب دیگر هم بودند اما آن‌ها یا با سایر تیم‌ها قرارداد داشتند یا شرایط ما را نداشتند و با توجه به اینکه 2-3 گزینه خارجی مدنظر ما تا به حال در ایران کار نکرده بودند و شناختی روی سپاهان و فوتبال ایران نداشتند احتمال دادیم که به مشکل بربخوریم به همین دلیل بهترین گزینه در شرایط حاضر گزینه داخلی بود و اولویت را به ابراهیم‌زاده که از همین خانواده و باشگاه است دادیم.

تابش پیرامون تقویت تیم سپاهان گفت: کادر فنی ظرف یکی دو روز آینده با نظر ابراهیم‌زاده تقویت خواهد شد و نفرات قوی و مقتدری که بتوانند به سپاهان کمک کنند اضافه خواهد شد، تاکنون یکی دو نفر را به ما معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: البته کادر فنی منحصر به مربی نیست قطعاً به یک دکتری روانشناس متخصص نیاز داریم که کنار تیم باشد، ممکن است در جمع‌بندی به نتیجه برسیم که به آنالیزور هم نیاز داریم و موارد دیگری که اعلام خواهد شد.

سرپرست باشگاه سپاهان بیان داشت: تمام تلاشمان این است که تیم را هم درون زمین هم بیرون از زمین قوی کنیم تا بتوانیم تیم را یک تکانی بدهیم و در بازی‌های باقی‌مانده به رتبه‌های بالاتر برسیم تا سال آینده به سمت قهرمانی‌های متعددی که داشته‌ایم برویم.

تابش در مورد چرایی عدم حضور روانشناس در سپاهان طی دو فصل اخیر گفت: من شخصاً به عنوان مسؤول باشگاه اعتقاد صد در صد به حضور یک روانشناس که در حوزه فوتبال و ورزش که بتواند با تیم کار کند و تمرینات ذهنی داشته باشد دارم چراکه بسیار مؤثر است، ولی چه کنم، بارها به کرانچار پیشنهاد جذب یک روانشناس را دادیم، این موضوع در ورزش دنیا و نه فقط فوتبال عادی شده است که یک روانشناس در کنار تیم باشد، در این زمینه آمادگی داشتیم و مشکل از سمت باشگاه نبوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ابراهیم‌زاده در این زمینه با من هم نظر است و فردی را نیز مدنظر دارد که با او توافق و در اسرع وقت به تیم اضافه خواهد شد؛ هر تغییر که برای تقویت تیم نیاز باشد با نظر ابراهیم‌زاده انجام خواهد شد و سریعاً اقدام خواهیم کرد

سرپرست باشگاه سپاهان اظهار کرد: از هواداران ممنونیم هواداران رکن اصلی رشته‌های ورزش به خصوص برای فوتبال هستند، بارها گفته‌ام یکی از عوامل بقای سپاهان که سال‌ها شخصی و خصوصی اداره می‌شد هواداران هستند استدعا می‌کنم به شایعات توجه نکنند و بیایند تیم را کمک کنند؛ در این شرایط نیاز زیادی به کمک هواداران داریم.

تابش در مورد خبرهای مبنی بر تشکیل جلسه برای انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: جلسه‌ای با رحیمی و محرم نویدکیا نداشته‌ایم در حالی که این موضوع در برخی رسانه‌ها منتشر شده است؛ گاهی اوقات موضوعاتی مطرح می‌شود که عجیب است، به نظر شما در شرایطی که ما قبل از جام جهانی هستیم فکر می‌کنید ساکت دبیر کل فدراسیون که مورد وثوق فدراسیون است و تمام مسؤولیت‌های اجرایی را در اختیار دارد می‌تواند به سپاهان بیاید؟ فدراسیون او را رها می‌کند تا به سپاهان بیاید؟

وی ادامه داد: برخی می‌گفتند ساکت دبیر کل فدراسیون بماند در کنارش مدیرعامل سپاهان هم بشود مگر می‌شود دبیر کل فدراسیون مدیرعامل یک باشگاه هم باشد؟

سرپرست باشگاه سپاهان بیان کرد: اعلام می‌کنیم هر کس می‌تواند به سپاهان کمک کند قدمش روی چشم، بیاید به سپاهان کمک کند باشگاه با هیچ‌کسی مشکلی ندارد.

تابش تأکید کرد: تاکنون هیچ جلسه‌ای برای مدیریت باشگاه برگزار نشده برخی رسانه‌ها پرسیدند چطور قبل از اینکه مدیرعامل انتخاب کنید سرمربی انتخاب کرده‌اید این سؤال بی‌موردی است؛ چرا این حساسیت فقط روی سپاهان ایجاد می‌شود یک باشگاه پرطرفدار که دو سال با سرپرست اداره می‌شد با مربی قرارداد نبست؟

وی ادامه داد: سرپرست همان وظایف مدیرعامل را انجام می‌دهد و مشکلی نخواهد بود به خصوص در باشگاهی مثل سپاهان که همه چیز سازمان‌یافته و تعریف‌شده است.

سرپرست باشگاه سپاهان ادامه داد: هیچ مشکلی در این زمینه نداریم تا بعد از جام جهانی تصمیم گرفته خواهد شد که چه کسی مدیرعامل سپاهان شود.

وی بیان داشت: در رابطه با بازی روز جمعه ما چند بازیکن را در اختیار نداریم ولی در فوتبال این موضوعات طبیعی است سایر بازیکنان آماده هستند امیدواریم بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم.

به گزارش فارس ، تابش پیرامون این موضوع که ابراهیم‌زاده مدتی از کشور دور بوده و ارتباطی با فوتبال نداشته است، گفت: این موضوع صحت ندارد ابراهیم‌زاده تا یک ماه پیش ایران بود و صرفاً برای سر زدن به خانواده‌اش چند روزی به آمریکا سفر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید