خاکزاد: مشاوره به هیات‌ها و بازیکنان از وظایف اصلی کمیته حقوقی است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰
    کد خبر :213010

سرپرست کمیته حقوقی و تدوین قوانین و مقررات فدراسیون والیبال گفت: وظایف متعددی برای این کمیته تدوین شده است که مشاوره به هیات ها و بازیکنان از وظایف اصلی است.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محسن خاکزاد اظهار داشت: والیبال ایران در سال های اخیر رشد و توسعه بسیار خوبی داشته است و از جمله قدرت های برتر جهان در این رشته ورزشی محسوب می شود.

وی که دارای دکتری حقوق از دانشگاه تهران است، ادامه داد: شرایط جهانی والیبال ایران اقتضا می کند که ارکان های داخلی فدراسیون دارای شرایط استاندارد حقوقی باشند و به همین دلیل کمیته حقوقی و تدوین قوانین و مقررات تشکیل شده است.

خاکزاد که سابقه 10 ساله قضاوت در دادگستری را در پرونده کاری خود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر با نقص‌هایی برای تدوین مقررات روبرو هستیم و باید آئین نامه و مقررات خاص برای هر واحد فدراسیون والیبال تنظیم شود.

سرپرست کمیته حقوقی و تدوین قوانین و مقررات فدراسیون والیبال به مشکلات ایجاد شده برای برخی بازیکنان در قراردادهایشان اشاره کرد و گفت: کمک به بازیکنان برای عقد قرارداد، مشاوره برای برطرف شدن مشکلات حقوقی و مقررات حاکم بر آکادمی ها از دیگر زمینه های همکاری کمیته جدید فدراسیون والیبال است.

وی به مشکلات باشگاه ها برای تیم داری در لیگ های برتر و دسته یک اشاره کرد و گفت: اگر مقررات تیم داری در لیگ ها به شرایط استاندارد نزدیک شود، نباید دیگر شاهد اینگونه مشکلات باشیم، بنابر این راه بسیار دشواری در پیش رو داریم و تلاش می کنیم که با همکاری دیگر ارکان های فدراسیون والیبال و تنظیم آئین نامه انضباطی و مقررات مورد نیاز در همه زمینه ها شرایط داخلی والیبال را نیز با رشد جهانی آن هماهنگ کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال امروز (سه‌شنبه) در حکمی «محسن خاکزاد» را به عنوان سرپرست کمیته حقوقی و تدوین قوانین و مقررات منصوب کرد. خاکزاد هم اکنون به عنوان وکیل دادگستری و رئیس هیات والیبال استان گیلان فعالیت می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید