حسن‌زاده: امکانات فوتسال ایران نسبت به پتانسیلش ضعیف‌تر است/ باید از عنوان قهرمان‌مان در آسیا دفاع کنیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶
    کد خبر :212980

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: همه از ایران در آسیا و جهان انتظار قهرمانی دارند اما باید امکاناتمان نسبت به پتانسیل‌مان بهتر باشد.

اصغر حسن‌زاده در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال ایران با حضور مسئولان قبل از اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تمرینات خوبی را سپری کردیم، شرایط تیم بسیار خوب است همه بازیکنان هم‌قسم شدیم تا با آمادگی به میدان برویم، در گروهی که هستیم تیم‌هایی مثل میانمار، چین، عراق حضور دارند، مطمئناً با قدرت حاضر خواهیم شد تا از عنوان قهرمانی تیم ایران دفاع کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: شرایط تیم ملی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده، برنامه‌های دقیقی برای تیم ملی فوتسال تعیین شده است اما امکاناتمان نسبت به افتخاراتی که تیم ملی فوتسال کسب می‌کند کم است. همه از ایران انتظار قهرمانی آسیا و جهان را دارند و باید امکانات هم بالا باشد، تیم ایران پتانسیل زیادی دارد اما امکانات نسبت به پتانسیل ضعیف‌تر است اما شرایط در کل نسبت به یکی دو سال اخیر بهتر شده است و امیدوارم همین روند ادامه یابد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در ادامه در خصوص اینکه آیا به دنبال این هستید که عنوان بهترین بازیکن را کسب کنید، گفت: مهم این است که تیم نتیجه بگیرد، ما به عنوان بازیکن تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم ایران به عنوان قهرمانی برسد چرا که توقع از تیم ملی بسیار بالاست و وقتی که به قهرمانی برسیم مطمئناً خوشحال خواهیم شد، اگر به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم به خاطر تلاش همه بازیکنان است، ما یک گروه هستیم و فوتبال یک ورزش انفرادی است.

حسن‌زاده نسبت به جوانگرایی تیم ملی فوتسال هم گفت: بعد از جام جهانی تیم ملی فوتسال ایران جوانگرایی کرد و به نظر من باید این اتفاق می‌افتاد، جوانانی که به تیم ملی ایران دعوت شدند باید چند بازی دوستانه و در بسیار تورنمنت‌ها حضور داشته باشند تا با تجربه شوند و فکر می‌کنم این اتفاق می‌تواند برای فوتسال خوب باشد و در ادامه جوانان با استعدادی به فوتسال ایران معرفی می‌شوند که می‌توانند تأثیرگذار باشند.

به گزارش فارس، وی در پایان در مورد اینکه آیا تیم ملی فوتسال به عنوان قهرمانی دست پیدا خواهد کرد یا خیر، گفت: همیشه توقع از تیم ملی فوتسال ایران بالا بوده است و جام ملت‌های آسیا تورنمنتی است که ایران همیشه به عنوان تیمی قوی ظاهر شده است، امیدواریم بتوانیم از مقام قهرمانی‌مان دفاع کنیم و دل مردمانمان را شاد کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید