سایت کنفدراسیون آسیا:فوتسال ایران‌،مدعی درجه یک پیکارهای چین تایپه

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۰۴
    کد خبر :212484

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم ملی فوتسال ایران به عنوان مدعی درجه یک پیکارهای چین تایپه یاد کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از تیم‌های گروه C قهرمانی فوتسال قاره منتشر کرده که قسمتی از آن به تیم کشورمان اختصاص دارد.

این رسانه ابتدا به معرفی تیم ناظم الشریعه پرداخته و قهرمانی فوتسالیست‌های ایران در سال‌های ۱۹۹۹، ۲۰۰۰، ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۳، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۶ اشاره کرده است.

همچنین عنوان کرده در رنکینگ جهانی، تیم فوتسال کشورمان در رده پنجم قرار دارد.

این سایت همچنین در معرفی تیم ملی نوشت:ایران که مدافع عنوان قهرمانی است، مدعی درجه یک مسابقات قهرمانی قاره است که در چین تایپه انجام می‌شوند.تیم تحت امر ناظم الشریعه هم اکنون در مرحله آماده‌سازی است و در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن ۹۶ ) کار خود را در مسابقات نامبرده برابر میانمار آغاز می‌کند.

این سایت افزود:تیم ملی فوتسال ایران در سال گذشته و در مسابقات داخل سالن که در عشق‌آباد انجام گرفت، قهرمان شد و در فینال ازبکستان را ۷ بر یک مغلوب کرد.در مرحله مقدماتی قهرمانی قاره در پله اول ایستاد.ایران در آستانه بازی‌های ملت‌های آسیا، بلاروس را ۵ بر صفر و ۲ بر یک در تهران شکست داد.این تیم همچنین مقابل آذربایجان به تساوی ۳ بر ۳ رسید و در بازی دوم آن را ۴ بر یک مغلوب کرد.

به گزارش فارس، سایت کنفدراسیون همچنین از علی اصغر حسن‌زاده که دو دوره مرد سال فوتسال آسیا شده، فرماندهی تیم ایران را در مسابقات چین تایپه برعهده خواهد داشت و در کنارش چهره‌‌های همچون مهدی جاوید، فرهاد توکلی، احمد اسماعیلی‌پور، مسلم اولادقباد و علیرضا رفیعی‌پور بازی خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید